• OMX Baltic−0,08%275,15
  • OMX Riga0,78%890,07
  • OMX Tallinn−0,48%1 745,78
  • OMX Vilnius−0,18%1 040,96
  • S&P 500−0,76%5 815,26
  • DOW 30−0,75%42 740,42
  • Nasdaq −1,01%18 315,59
  • FTSE 1000,58%8 297,2
  • Nikkei 225−1,83%39 180,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • OMX Baltic−0,08%275,15
  • OMX Riga0,78%890,07
  • OMX Tallinn−0,48%1 745,78
  • OMX Vilnius−0,18%1 040,96
  • S&P 500−0,76%5 815,26
  • DOW 30−0,75%42 740,42
  • Nasdaq −1,01%18 315,59
  • FTSE 1000,58%8 297,2
  • Nikkei 225−1,83%39 180,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%105,83
  • 21.03.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarneahel 21.03.2019

Tarneahel 21.03.2019

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 20:19
Eesti kaubandusmaailma uus fenomen must reede: kas erikampaania korraldamine tasub end ära?
Ameerika tänupühajärgne ostupüha Black Friday ehk must reede on Euroopas ja Eestis aina tugevamini kanda kinnitamas. Kui vaid kümmekond aastat tagasi olid musta reede pakkumised harva esinev nähtus, siis käesoleval kümnendil kasutab pea iga vähegi tuntud e-pood üle maailma levinud ostupüha ära ning pakub võimalust teha oste tavapärasest suuremate allahindlustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele