Closing II. Kuidas tegeleda edasilükkamistega ja lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?

    "Nimed müügitahvlil" 10. saates käsitleti closingu põhimõtteid ja tutvustati esmast kahte closingut. Silver Rooger ja Kaspar Kuntor Dominate Salesist lähevad nüüd konkreetsemaks ja vaatavad, mida teha levinud edasilükkamistega. Oluline on siinjuures ära tabada, millal on tegemist argumendi versus ettekäändega ja kuidas siis ka vastavalt läheneda.

    Saatejuhid vaatavad ja lahendavad kolm näidiskaasust ning seejärel uurivad enamlevinumaid piiravaid uskumusi ning hirme. Saates pakuvad nad ka võimalike strateegiaid nende tuvastamiseks, eesmärgiga need eemaldada ning aidata kliendil jõuda otsuseni.

    • Nimed müügitahvlil
    • 13.08.2020
    KIIRUS:
    Closing II. Kuidas tegeleda edasilükkamistega ja lahendada kliendi piiravaid uskumusi ning hirme?
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.