Kuidas edukalt kommunikeerida nii häid kui kehvasid majandustulemusi

    "Finantsuudised fookuses" saade toob kuulajateni põneva vestluse iduettevõtte Veriff kommunikatsioonijuhi Karita Salli ja kommunikatsioonibüroo Corpore juhi Janno Tootsiga. Arutame, kuidas tõhusalt ettevõtte majandustulemusi kommunikeerida ning jagame nii edulugusid kui ka õppetunde.

    Saatejuht Paavo Siimann uurib, kuidas numbrid lugu rääkima panna, millised finantsteemad meediat enim huvitavad, kuidas meediasuhtlust ajastada ja milliseid võtteid kasutada sisekommunikatsiooni tõhustamiseks.

    Arutame erinevusi positiivse ja negatiivse alatooniga uudiste kommunikeerimisel. Kuna majandusaasta aruannete tähtaeg on lähenemas, jagame soovitusi ka selle suhtluskanali tõhusaks kasutamiseks.

    Fotol vasakult: Paavo Siimann, Karita Sall ja Janno Toots. Autor: Mai Kroonmäe

    • Finantsuudised fookuses
    • 29.05.2024
    KIIRUS:
    Kuidas edukalt kommunikeerida nii häid kui kehvasid majandustulemusi
  • Hetkel kuum