Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?

    Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates kuuleme kevadel toimunud E‑kaubanduse UX konverentsi kahte ettekande salvestust.

    Saate esimeses pooles räägib brändi strateegia ja kogemuse konsultant Katre Uibomäe maailmatasemel kliendikogemuse pakkumisest e‑poes ning saate teises pooles jagab nõuandeid ja soovitusi Smaily tegevjuht Erkki Markus, kuidas e‑poed saavad läbi e‑maili turunduse enda tulemusi parandada.

    Saates kuuleb hulgaliselt nõuandeid ja soovitusi, mida tasub rakendada enda e‑poe kasutajasõbralikumaks muutmisel.

    Saade valmis koostöös pakiveo ettevõttega DPD.

    Fotod: Katre Uibomäe ja Erkki Markus. Autor: Raul Mee

    • E-kaubanduse areng ja tulevik
    • 03.10.2023
    KIIRUS:
    Kuidas parandada e‑poe kliendikogemust ja kasvatada e‑mailide efektiivsust?
  • Hetkel kuum