• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,46%6 614,63
  • DOW 300,05%45 857,21
  • Nasdaq 0,83%22 325,12
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,22
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,46%6 614,63
  • DOW 300,05%45 857,21
  • Nasdaq 0,83%22 325,12
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,22
  • 04.10.19, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis ohutusnõudeid seab tänapäeva merendus laevadele?

Kui erinev oli laevakapteni töö 15 aastat tagasi võrreldes tänasega? Kas Megastari juhtimine on nagu arvutimäng? Milliste uuendustega tuleb Tallinki uus Raumas ehitatav kiirparvlaev? Missuguseid ohutus- ja turvanõudeid esitab tänapäeva merendus laevadele?
Tallinki kapten Vahur Sõstra laeva Megastar kaptenisillal.
  • Tallinki kapten Vahur Sõstra laeva Megastar kaptenisillal.
  • Foto: Tallink
Stuudios on Megastari kapten Vahur Sõstra.
Küsib Andres Panksepp.
Saadet toetab Tallink.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuulake saadet siit:

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele