• OMX Baltic−0,26%292,68
  • OMX Riga−0,48%906,44
  • OMX Tallinn−0,46%1 916,18
  • OMX Vilnius−0,31%1 258,46
  • S&P 500−0,16%6 644,31
  • DOW 300,44%46 270,46
  • Nasdaq −0,76%22 521,7
  • FTSE 1000,1%9 452,77
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,27
  • OMX Baltic−0,26%292,68
  • OMX Riga−0,48%906,44
  • OMX Tallinn−0,46%1 916,18
  • OMX Vilnius−0,31%1 258,46
  • S&P 500−0,16%6 644,31
  • DOW 300,44%46 270,46
  • Nasdaq −0,76%22 521,7
  • FTSE 1000,1%9 452,77
  • Nikkei 225−2,58%46 847,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,27
  • 15.04.21, 13:11

Reklaamiekspert soovitab, kuidas sotsiaalmeedias õige sihtrühmani jõuda

Reklaamifirma Milos Reklaami juhi Brit Mesipuu sõnul kasutavad ettevõtted sotsiaalmeedia platvorme ja suunamudijaid enda toodete turundamises aina enam, kuid puudu jääb organiseeritusest.
Sotsiaalmeedia platvormide kasutamine peab Brit Mesipuu sõnul olema organiseeritud.
  • Sotsiaalmeedia platvormide kasutamine peab Brit Mesipuu sõnul olema organiseeritud.
  • Foto: Scanpix/Zeus
Mesipuu tõi näiteks, et kuigi kolmandik ettevõtteid on kasutanud oma teenuste reklaamimiseks suunamudijate teenuseid, ei ole 40 protsenti ettevõtjatest teenusega rahule jäänud. Mesipuu andis soovitusi, millist influencer'it valida ja kuidas koostöö suunamudijaga soovitud tulemusi tooks. Lisaks rääkis Mesipuu, millistel puhkudel üht või teist sotsiaalmeedia platvormi kasutada, et jõuda õige sihtrühmani.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.25, 11:00
Ettevõtted loobuvad autopargi omamisest: “Pole mõtet ise hallata”
Autopargi omamine pole enam mõistlik – see seob kapitali, koormab juhte ja röövib tööaega põhitegevuselt.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele