• OMX Baltic0,3270,1
  • OMX Riga0,04933,04
  • OMX Tallinn−0,011 752,77
  • OMX Vilnius0,24993,31
  • S&P 500−1,395 588,27
  • DOW 300,5941 198,08
  • Nasdaq −2,7717 996,92
  • FTSE 1000,288 187,46
  • Nikkei 225−2,0440 259,98
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,81
  • OMX Baltic0,3270,1
  • OMX Riga0,04933,04
  • OMX Tallinn−0,011 752,77
  • OMX Vilnius0,24993,31
  • S&P 500−1,395 588,27
  • DOW 300,5941 198,08
  • Nasdaq −2,7717 996,92
  • FTSE 1000,288 187,46
  • Nikkei 225−2,0440 259,98
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,81
  • 15.04.21, 13:11

Reklaamiekspert soovitab, kuidas sotsiaalmeedias õige sihtrühmani jõuda

Reklaamifirma Milos Reklaami juhi Brit Mesipuu sõnul kasutavad ettevõtted sotsiaalmeedia platvorme ja suunamudijaid enda toodete turundamises aina enam, kuid puudu jääb organiseeritusest.
Sotsiaalmeedia platvormide kasutamine peab Brit Mesipuu sõnul olema organiseeritud.
  • Sotsiaalmeedia platvormide kasutamine peab Brit Mesipuu sõnul olema organiseeritud.
  • Foto: Scanpix/Zeus
Mesipuu tõi näiteks, et kuigi kolmandik ettevõtteid on kasutanud oma teenuste reklaamimiseks suunamudijate teenuseid, ei ole 40 protsenti ettevõtjatest teenusega rahule jäänud. Mesipuu andis soovitusi, millist influencer'it valida ja kuidas koostöö suunamudijaga soovitud tulemusi tooks. Lisaks rääkis Mesipuu, millistel puhkudel üht või teist sotsiaalmeedia platvormi kasutada, et jõuda õige sihtrühmani.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele