Eelmisel nädalal enda osalusega firma Geenius Meedia Ekspress Grupile müünud Henrik Roonemaa rääkis, et üks etapp oli ettevõttele hästi raske ja tuli teha riskantseid otsuseid.

- Henrik Roonemaa müüs oma osalusega meediafirma Geenius Meedia Ekspress Grupile.
- Foto: ERR/Scanpix
"Olime liiga suur, et olla elustiili-butiikettevõte, ja samas liiga väike, et hakata ehitama ettevõttele vajalikke struktuure nagu müügiosakond või finantsjuht. Ametid, mis on väikesele ettevõttele suhteliselt kallid, aga sa ei saa suuremaks ilma, et hüppaksid kaljult alla ja neid palkaks," rääkis ta. "Võttis pikka aega, et saada aru, et peame selle väga riskantse sammu tegema." Kui need kulutused poleks tagasi tooma hakanud, olnuks see tõsine mats firmale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täiendatud Rüütsalu ja Roonemaa kommentaaridega
AS Ekspress Grupp sõlmis lepingu 4000 tellijaga meediaettevõtte Geenius Meedia OÜ täielikuks omandamiseks.
Aktsia +7,6%
Täna teatas Ekspress Grupp, et ostab ära Geenius Meedia, mille peale kerkis aktsia hind börsil üle 7 protsendi.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.