• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,24
  • 10.10.23, 13:41

Juhtide kogemused müügitarkvarast: vead lähevad kalliks maksma

Vahest oled ettevõtte juhi või müügidirektorina mõelnud, et oleks vaja kasutusele võtta või välja vahetada senine CRM. Mida CRMi valikul arvesse võtta? Või millist üldse valida?
Madis Kaur, Silver Rooger ja Urmas Kamdron räägivad saates "Nimed müügitahvlil" müügihaldustarkvaradest.
  • Madis Kaur, Silver Rooger ja Urmas Kamdron räägivad saates "Nimed müügitahvlil" müügihaldustarkvaradest. Foto: Erakogu
Aitame saates "Nimed müügitahvlil" selgust luua, võttes luubi alla kaks turu liidrit, Pipedrive ja Salesforce. Toome välja, mille poolest nad erinevad ning millistel juhtudel otsustada ühe või teise kasuks. Samuti, kuidas vältida kasutuselevõtul vigu, mis võivad kalliks maksma minna.
Selleks, et arutelu oleks mitmekülgne, on saates kaks külalist: Forus Taxi äriklientide valdkonnajuht Urmas Kamdron ja Stokkeri juhatuse liige Madis Kaur. Mõlemad räägivad oma kogemusest ja õppetundidest CRMi valikul ja hilisemal juurutamisel. Saadet juhib Silver Rooger.
Teema jätkub järgmises "Nimed müügitahvlil" saates kuu aja pärast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele