Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" uurime, kuidas tehisintellekt (AI) kujundab e‑kaubanduse tulevikku ning millised on e‑kaupmeeste võimalused AIst kasu lõigata.
- Saatejuht Kuldar Kullasepp, Net Groupi e‑kaubanduse tootejuht Olari Tõnison ja Arvutitarga äriarenduse juht Tõnis Lind. Foto: Äripäev
Enda kogemusi jagavad kuulajatega Net Groupi e‑kaubanduse tootejuht Olari Tõnison ja Arvutitarga äriarenduse juht Tõnis Lind. Nad selgitavad, kuidas AI muudab äriprotsesse efektiivsemaks, alustades tootekirjeldusest kuni kliendiostude personaliseerimiseni.
Arutelus keskendutakse sellele, kuidas tehisintellekt aitab ettevõtetel lihtsustada tooteinfo loomist, täiustada ostukogemust ja hallata suuri andmemahtusid. Lisaks räägitakse riskidest, nagu AI kasutamine pettustes, ja sellest, kuidas väiksemad ettevõtted saavad tehnoloogiat taskukohaselt rakendada. Külalised toovad välja ka tulevikutrendid, sealhulgas vabas vormis otsingud ja AI loodud sisu, mis võivad muuta ostlemist viisil, mis viib kliendi ja e‑poe suhtluse täiesti uuele tasemele.
„AI ei ole pelgalt moesõna – see on tööriist, mis lubab saavutada rohkem vähemaga,“ ütleb Tõnison ning lisab, et integratsioon on ülioluline. Lind räägib, et AI on nende jaoks eelkõige abivahend, mis kiirendab tööprotsesse ja muudab need intuitiivsemaks.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD Eesti.
AI revolutsioon e‑kaubanduses: kuidas täna juba konkurentidest ees olla
Seotud lood
Saates „Eetris on turundusuudised“ heidame pilgu tehisintellekti rakendamisvõimalustele turunduses ja ettevõtluses. Saatekülalised Marju Sokman ja Priit Ilomets – mõlemad kogenud koolitajad ja AI entusiastid – jagavad oma teadmisi selle kohta, kuidas tehisintellekti igapäevastesse tööülesannetesse integreerida.
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
Järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub
discounteritesse, prognoosib OG Elektra omanik Oleg Gross,
kirjutab portaal kaubandus.eeTehisaru mõju majandusele on ülehinnatud, sest ta ei suuda peaaegu üldse täita enamikke käsitsi tehtavaid või sotsiaalseid ülesandeid, kirjutab MITi professor Daron Acemoglu, üks tänavustest majandusnobelistidest.