“Kui sa käid oma idee välja ja sind esimese asjana kuradile ei saadeta, siis sa teed midagi valesti,” ütleb energeetikaettevõtte Evecon endine juht Karl Kull. Hulljulged ideed on Kulli sõnul alati väga teretulnud ja need aitavad ettevõttel end konkurentidest eristada.

- Kiirelt kasvanud ettevõtete juhid jagasid 25. Gaselli Kongressil oma põhimõtteid, mis on neil aidanud majanduses rasketel aegadel käivet ja kasumit kasvatada. Fotol vasakult: Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel, Magrada asutaja ja juht Kaire Pagliuca, Tiit-Reisid juht Raido Randmaa ning Eveconi endine juht Karl Kull.
- Foto: Raul Mee
Saaremaalt pärit energiaparke arendav
Evecon saavutas kõige kiiremini kasvavate ettevõtete edetabelis esikoha. Veebruaris toimunud 25. Gaselli Kongressi laval jagas Kull gasellide vestlusringis põhimõtteid, mis on aidanud Eveconil kiiret kasvu saavutada. Üheks kasvu ajendiks peab Kull ahnust.
"Sa pead tahtma olla kas parem kellestki teisest või tahtma lahendada probleemi paremini, kui keegi teine seda teeks," rääkis Kull, et kui ettevõttel on probleemile lahendus olemas, tuleb ka käive inertsina järgi.
Tiit-Reisid tegevjuht
Raido Randmaa konkurente ei pelga. Küll aga jälgib ta, mida konkurendid teevad, et siis lihtsalt ise paremat toodet ja teenust luua. "Kodulehel on reisikirjeldustes kirjas, mis hotellis klient ööbib ja milline on ta programm," kirjeldab Randmaa, et konkurentide tegevust jälgides saab enda äri väga lihtsasti veelgi paremaks arendada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Randmaa sõnul algab ettevõtte edukus inimestest ja bussireiside puhul näiteks väga heast ning normaalsest bussijuhist ja reisisaatjast, kes mängivad suurt rolli reisikogemuse kujunemisel. "Kui need kaks asja on olemas, siis saadetakse tihti peale reisi tänukirju," tõdeb Randmaa.
Looduskosmeetikabrändi
Magrada asutaja ja juhi
Kaire Pagliuca sõnul on Magrada edu võti tugev toode ja selle taga olev lugu. "Ükskõik, kui raske aeg on, ükski naine ei jäta enda eest hoolitsemata," ütleb Pagliuca ja lisab, et igal Magrada tootel on tugev põhjus, miks see on valminud ja millist probleemi see lahendama hakkab.
Milliseid ettevõtte kiire kasvu saladusi veel gasellettevõtete juhid jagasid, saab kuulda saatest "Kiired ja vihased". Ettevõtjatega vestles Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel.
Tunne klienti, ole ahne ja ehmata kolleege - juhtide nõuanded ettevõtte kiireks kasvuks
Vestlusring on salvestatud veebruaris toimunud 25. Gaselli Kongressil. Järgmine Gaselli Kongress leiab aset 18. veebruaril 2026. Pääsme soetamiseks vaata lähemalt: gasell.aripaev.ee Gaselliliikumist toetavad AJ Tooted ja Finora Bank.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!