Gasell: Reklaamide paigaldaja Rescoval kasvab jõudsalt

16. veebruar 2017, 14:45
Suvel 12. tegevusaastat tähistava Rescovali põhiväärtus on professionaalsed ja eeskujulikud töötajad. Ettevõte on mitu aastat järjest pälvinud Krediidiinfo kõrge A-klassi reitingu ja eduka Eesti ettevõtte tiitli.
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170216/CM/170219817/AR/0/AR-170219817.jpg

Kui digiturunduse kuluaarides seatakse küsimärgi alla trükireklaami elujõulisus, siis igapäevaselt reklaamide paigaldamisega tegelev Rescoval sellist tendentsi kinnitada ei saa. Pigem vastupidist, sest viimase kahe aasta jooksul on ettevõtte käive kasvanud kaks korda, töötajate arv ja autopark peaaegu sama palju. Stabiilset kasvu loodab ettevõtte juht Reijo Metsaoja ka lähiaastatel, sest juba kombitakse turgu Eesti piiri taga.


Reklaamide paigaldusmeeskonnal on Rescovalis käed tööd täis, mahud suurenevad ning tellimused muutuvad spetsiifilisemaks. Ettevõte ise reklaamide tootmisega ei tegele, küll aga valmivad Metsaoja sõnul omatoodanguna erinevad kandekonstruktsioonid, mis mõeldud just bännerite, plakatite või teiste reklaamielementide kuvamiseks.

Mahukad ja erilised projektid on firma visiitkaart

„Põhiliselt aitame reklaamiagentuuridel läbi viia kampaaniaid ning selle raames paigaldame kõik reklaamielemendid, olenemata paigalduskoha erilisusest või keerukusest,“ rääkis Metsaoja. Ta lisas, et kuna ettevõttel on üle Eesti ka tugev paigaldajate võrgustik, suudetakse 24 tunni jooksul ka kõige suuremad kampaaniad üle riigi paika panna.

Kui igapäevaselt kuulub reklaamide paigaldamise juurde ka nende hooldus, renoveerimine, mõõdistustööd ja palju muud ettevalmistuslikku, siis mahukad ja erilised äriprojektid on Rescovali üks visiitkaart. Reijo Metsaoja märkis, et erilahendusi paigaldatakse keskmiselt 3–4 korda kuus ja selliseid põnevaid väljakutseid tuleb iga päev üha rohkem juurde. „Kui kliendid näevad tehtud töödelt, et erinevad nii öelda kastist välja reklaamilahendused on võimalikud, mõeldakse üha julgemalt crazy’sid asju välja.“

„Meie ettevõtte põhimõte seisneb kliendi (eri)soovidega arvestamises, töö peab valmima kiiresti ja väga kvaliteetselt – täpselt nii, nagu klient seda ootab,“ märkis ettevõtte juht. Ta lisas, et Rescovali edu ja laienemise põhjustena võib välja tuua, et igat klienti hinnatakse kõrgelt ning kvaliteedistandardid oma tööle on nõudlikud.

Kuna ettevõtte võimekus ja kvaliteet räägivad enda eest, pole Metsaoja sõnul olnud raske teha esimesi samme ka väljaspool Eestit: „Hetkel kombime välisturgu, esimesed tööd oleme teinud heade naabrite lätlaste ja leedukate juures ning lootust on, et tulevikus satume sinna üha tihedamini.“ Käesoleval aastal on paigaldusmeeskond ellu viinud projekte nii Rootsis kui ka Soomes.

Suurim väärtus on töökas meeskond

Klientide usalduse teenimiseks ja väga kvaliteetse teenuse pakkumiseks oma valdkonnas on Rescovali juhi hinnangul peamisel kohal meeskond: „Suhtumine töösse on oluline – tahe midagi päriselt ära teha. Samuti on vaja julgust, et suurelt mõelda, pisut nutikust ja teadmisi, osavaid töökäsi ja muidugi tööd tuleb palju teha – õnneks seda meie meeskond ei karda.“

Metsaoja sõnul, kes hindab üle kõige oma töökat meeskonda, saabki ühe ettevõtte edu tagada hea meeskonna kaudu: „Sellest sõltub kõik: töö kiirus ja kvaliteet, suhted klientidega, avalik maine, kas jätkub häid ideid jne. Rescovali väärtus on professionaalsed, motiveeritud ja teotahtelised meeskonnaliikmed.“

Ühe meeskonnaliikme väljaõppeks kulub ettevõttel keskmiselt kaks aastat. See on end aga igati ära tasunud, sest just oskusliku töö kaudu suudetakse klientidele tagada kindel kvaliteet ja kiire reageerimine, nüüd juba mitte ainult Eestis.

rescoval.ee

Suurim väärtus on töökas meeskond

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
16. February 2017, 12:42
Otsi:

Ava täpsem otsing