• Millised on reklaamkingituste trendid?

    NFC reklaamkingitused ja logoga meenedFoto: Logotrade

    Võib julgelt väita, et oma firma sümboolikaga kvaliteetsed kingitused ning logoga jõulukingitused tõstavad töötajate motivatsiooni, tugevdades ühtset meeskonnatunnet. See kehtib eriti praegu, kui paljud ettevõtted kasutavad turvalisuse huvides kaugtööd ja ühisettevõtmiste toimumine on piiratud. Nagu ei toimu ka kliendipäevi ja isegi vahetu suhtlus klientidega on vähene. Nii ongi suur osa suhtlusest ja ärist kolinud veebikanalitesse.

    Seetõttu on uusim firmakingituste trend just personaliseeritud kingitused, näiteks kohvikruusid, millel lisaks ettevõtte logole on kingisaaja nimi või siis eri vääringus kinkekaardid, millega saab veebipoodidest valida endale meeldiva ja vajaliku reklaamtoote. Trendikas on ka Eesti disain ja käsitöötooted, samuti loodussäästlike meetoditega valmistatud mitmesugused ökokingitused.
    Kuna reklaamtooteid on turul tohutu suures valikus, siis on nende hulgast õigete ja just teie ettevõttele sobivate kingituste leidmine keeruline ettevõtmine. Mistõttu tasub kindlasti julgelt nõu küsida kogenud reklaamkingiekspertidelt.
    Praegu on tõusvas trendis personaliseeritud sõnumiga firmakingitused, sest inimestele valdavalt meeldib saada just talle mõeldud kingitust, millel on oma nimi ja mingi äge sõnum.
    Endiselt on popid joogipudelid ja termoskruusid, mille puhul kasutatakse brändimisel uudset 360° digitaalset trükki. Varem pole eriti kasutatud ringtrükki ümber pudeli, kuid tehnoloogia areng on sellise võimaluse nüüd loonud, nii et näiteks joogipudelile või termosele saab kanda trükimustri pea kogu pinna ulatuses, pealegi on hind üsna soodne. Paljud firmakingituste tellijad on seda võimalust juba kasutanud.
    Järjest enam kasutatakse reklaamtooteid, mis on tehtud Eestis või siis Euroopas. Üks põhjusi lisaks motole „Eelista Eestimaist“ on ka transpordihindade järsk kallinemine. Väga trendikad on sellel aastal olnud Euroopas toodetud mikrofiibrist saunalinad, mida saab tellida originaalse kujundusega – näiteks trükkida mõlemale poole soovitud foto. Ka puhvid ehk torusallid, mütsid ja ostukotid on osutunud populaarseteks, seda tänu asjaolule, et need tooted võimaldavad hästi brändingut.
    Laialdast kasutust leiavad ka eritellimusel kinkekomplektid, mis on disainitud brändi sümboolikaga. Omakujundusega tooted ja pakendid väljendavad professionaalsust ja annavad edasi sõnumi, et kingitusega on tõsiselt vaeva nähtud.
    Jätkuvalt on trendikad käsitöötooted. Tihti kasutatakse valmistoorikuid, millele Eesti käsitöömeistrid annavad oma lihvi, muutes toote ainukordseks firmakingituseks.
    Populaarsust koguvad ka bränditooted, mis on kasutusel kaubamärgi autoriteetsuse kasvatamiseks. Miksides tuntud brändi toote teie oma reklaamtootega, annab see kingisaajale sõnumi, et teie ettevõte esindab samu väärtusi ja parimat kvaliteeti nagu tuntud kaubamärgi reklaamtoode.
    Meie põhjanaabrite juures on aina rohkem kasutust leidnud võimalus saata kliendile disainitud postkaart, mis on ühtlasi ka kinkekaart. Sellega saab klient teatud vääringus endale sobiva toote tellida e-poest. Niisugune lähenemine tagab kliendile 100%-lise rahulolu, sest on tal ju võimalik ise oma maitse-eelistuste alusel valida sobilik kingitus.
    Kinkekaart Firmakingitused ja meenedFoto: Logotrade
    Samasugust teenust saame meie pakkuda ka Eestis. Kinkekaarte leidub väärtuses 19,90 €, 29,90 €, 45,90 €, 63,90 € ja 99,90 €. Arvestada tuleb küll, et hinnale lisandub saatmiskulu 14,90 € ja väiksemas vääringus kinkekaartide puhul võib see summa olla hinna suhtes ebaproportsionaalne. Aga valik on lai – leidub hulgi nii odavamast kui ka kallimast hinnaklassist tuntud brändide tooteid – Boss, Morris, Koss, Remington, Russell Hobbs, Cerruti 1881, Wilson jne.
    Logoga jõulukingituste puhul kasutatakse sageli selliseid kingilahendusi, kus kodumaised väiketootjate hõrgutised on kombineeritud mõne praktilise reklaamtootega. Toidupoolisest on eriti armastatud mesi, kommid, pähklid, šokolaad, juustud, snäkid. Järjest rohkem lisatakse kinkepakkidesse käsitööõlut, siidrit ja veini.
    Värskeim trend reklaamkingituste turul on lähiväljasidel põhinevate tagide (NFC-tagid) lisamine toodetele. Selline tehnoloogia ei ole uus, enamikul nutiseadmetel on NFC tugi olemas. Aga reklaamkingituste puhul on neid kasutama hakatud just viimasel ajal. Digitaalne sõnum lisatakse NFC (near-field communication) tagiga reklaamkingitusele või on see sisestatud juba tootja juures. NFC-tagi saab esemele näiteks kleebisena aga ka trükitult. Eelistada võiks trükkimist just püsivuse seisukohalt.
    NFC tagi annab reklaamtootele lisaväärtuse, sest võimaldab edastada koos tootega lisainfot: hinnakirju, videosid, pilte, kontaktandmeid. Selliste toodete puhul on eriti põnev, et teil on võimalik eemalt muuta sisu, mida kingituse saaja näeb. Te saate ka jälgida statistilisi andmeid ja vajadusel muuta informatsiooni. Seega annab NFC-tehnoloogia võimaluse viia kingisaaja-kinkija kommunikatsioon täiesti uuele tasandile. NFC tagisid on võimalik kasutada igasugustel reklaamtoodetel, eriti sobivad on aga kruusid, termospudelid, vihmavarjud, pastakad, klaasid. NFC-tagi võib kasutada ka roll-up´idel, infostendidel, samuti visiitkaartidel.
    Jaga lugu:

Aimar Ventsel: Kesk-Aasia õppetund – autoriteet pole jumalast antud
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Pikemas perspektiivis on parem mõnevõrra võimu jagada, selmet panna alluvaid ihaldama absoluutset võimu pakkuvat ülemuse ametit, et siis ise sama autoritaarselt kõigile koht kätte näidata, kirjutab Kasahstani värske näite varal etnoloogiadoktor Aimar Ventsel.
Naftaturgu suunab 61aastase inseneri käsi
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Naftaturg on keerulise 2021. aasta läbinud suuremate hüpeteta – otsekui suunaks kellegi käsi toornafta hinda rahulikult, kuid kindlalt ülesmäge. Selle käe omanik on 61aastane naftainsener ja kuningapoeg, Saudi Araabia energeetika­minister Abdulaziz bin Salman Al Saud.
Heiki Einpaul: kõige kõvema kisaga pole alati kõige suurem probleem
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Energia kallinemisega toimetulemise võtmelahendus on säästlikumad ja alternatiivsed lahendused ning need, kes ainult virisevad ja abi nõuavad, jäävadki lõpuks hammasrataste vahele või õpivad efektiivsemalt taotlusi kirjutama, ütleb masinaehitusettevõtte Hekotek omanik Heiki Einpaul tööstusjuhtide küsitluse vastuses.
Endised kolleegid läksid Ukraina hanke pärast kaklema
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.
Kaks Eesti ettevõtet vaidlevad tuntud Ukraina riigiettevõtte Antonov korraldatud hanke üle. Mõlemad süüdistavad teineteist ebaausas mängus.