Artikkel
  • Millised on reklaamkingituste trendid?

    NFC reklaamkingitused ja logoga meenedFoto: Logotrade

    Võib julgelt väita, et oma firma sümboolikaga kvaliteetsed kingitused ning logoga jõulukingitused tõstavad töötajate motivatsiooni, tugevdades ühtset meeskonnatunnet. See kehtib eriti praegu, kui paljud ettevõtted kasutavad turvalisuse huvides kaugtööd ja ühisettevõtmiste toimumine on piiratud. Nagu ei toimu ka kliendipäevi ja isegi vahetu suhtlus klientidega on vähene. Nii ongi suur osa suhtlusest ja ärist kolinud veebikanalitesse.

    Seetõttu on uusim firmakingituste trend just personaliseeritud kingitused, näiteks kohvikruusid, millel lisaks ettevõtte logole on kingisaaja nimi või siis eri vääringus kinkekaardid, millega saab veebipoodidest valida endale meeldiva ja vajaliku reklaamtoote. Trendikas on ka Eesti disain ja käsitöötooted, samuti loodussäästlike meetoditega valmistatud mitmesugused ökokingitused.
    Kuna reklaamtooteid on turul tohutu suures valikus, siis on nende hulgast õigete ja just teie ettevõttele sobivate kingituste leidmine keeruline ettevõtmine. Mistõttu tasub kindlasti julgelt nõu küsida kogenud reklaamkingiekspertidelt.
    Praegu on tõusvas trendis personaliseeritud sõnumiga firmakingitused, sest inimestele valdavalt meeldib saada just talle mõeldud kingitust, millel on oma nimi ja mingi äge sõnum.
    Endiselt on popid joogipudelid ja termoskruusid, mille puhul kasutatakse brändimisel uudset 360° digitaalset trükki. Varem pole eriti kasutatud ringtrükki ümber pudeli, kuid tehnoloogia areng on sellise võimaluse nüüd loonud, nii et näiteks joogipudelile või termosele saab kanda trükimustri pea kogu pinna ulatuses, pealegi on hind üsna soodne. Paljud firmakingituste tellijad on seda võimalust juba kasutanud.
    Järjest enam kasutatakse reklaamtooteid, mis on tehtud Eestis või siis Euroopas. Üks põhjusi lisaks motole „Eelista Eestimaist“ on ka transpordihindade järsk kallinemine. Väga trendikad on sellel aastal olnud Euroopas toodetud mikrofiibrist saunalinad, mida saab tellida originaalse kujundusega – näiteks trükkida mõlemale poole soovitud foto. Ka puhvid ehk torusallid, mütsid ja ostukotid on osutunud populaarseteks, seda tänu asjaolule, et need tooted võimaldavad hästi brändingut.
    Laialdast kasutust leiavad ka eritellimusel kinkekomplektid, mis on disainitud brändi sümboolikaga. Omakujundusega tooted ja pakendid väljendavad professionaalsust ja annavad edasi sõnumi, et kingitusega on tõsiselt vaeva nähtud.
    Jätkuvalt on trendikad käsitöötooted. Tihti kasutatakse valmistoorikuid, millele Eesti käsitöömeistrid annavad oma lihvi, muutes toote ainukordseks firmakingituseks.
    Populaarsust koguvad ka bränditooted, mis on kasutusel kaubamärgi autoriteetsuse kasvatamiseks. Miksides tuntud brändi toote teie oma reklaamtootega, annab see kingisaajale sõnumi, et teie ettevõte esindab samu väärtusi ja parimat kvaliteeti nagu tuntud kaubamärgi reklaamtoode.
    Meie põhjanaabrite juures on aina rohkem kasutust leidnud võimalus saata kliendile disainitud postkaart, mis on ühtlasi ka kinkekaart. Sellega saab klient teatud vääringus endale sobiva toote tellida e-poest. Niisugune lähenemine tagab kliendile 100%-lise rahulolu, sest on tal ju võimalik ise oma maitse-eelistuste alusel valida sobilik kingitus.
    Kinkekaart Firmakingitused ja meenedFoto: Logotrade
    Samasugust teenust saame meie pakkuda ka Eestis. Kinkekaarte leidub väärtuses 19,90 €, 29,90 €, 45,90 €, 63,90 € ja 99,90 €. Arvestada tuleb küll, et hinnale lisandub saatmiskulu 14,90 € ja väiksemas vääringus kinkekaartide puhul võib see summa olla hinna suhtes ebaproportsionaalne. Aga valik on lai – leidub hulgi nii odavamast kui ka kallimast hinnaklassist tuntud brändide tooteid – Boss, Morris, Koss, Remington, Russell Hobbs, Cerruti 1881, Wilson jne.
    Logoga jõulukingituste puhul kasutatakse sageli selliseid kingilahendusi, kus kodumaised väiketootjate hõrgutised on kombineeritud mõne praktilise reklaamtootega. Toidupoolisest on eriti armastatud mesi, kommid, pähklid, šokolaad, juustud, snäkid. Järjest rohkem lisatakse kinkepakkidesse käsitööõlut, siidrit ja veini.
    Värskeim trend reklaamkingituste turul on lähiväljasidel põhinevate tagide (NFC-tagid) lisamine toodetele. Selline tehnoloogia ei ole uus, enamikul nutiseadmetel on NFC tugi olemas. Aga reklaamkingituste puhul on neid kasutama hakatud just viimasel ajal. Digitaalne sõnum lisatakse NFC (near-field communication) tagiga reklaamkingitusele või on see sisestatud juba tootja juures. NFC-tagi saab esemele näiteks kleebisena aga ka trükitult. Eelistada võiks trükkimist just püsivuse seisukohalt.
    NFC tagi annab reklaamtootele lisaväärtuse, sest võimaldab edastada koos tootega lisainfot: hinnakirju, videosid, pilte, kontaktandmeid. Selliste toodete puhul on eriti põnev, et teil on võimalik eemalt muuta sisu, mida kingituse saaja näeb. Te saate ka jälgida statistilisi andmeid ja vajadusel muuta informatsiooni. Seega annab NFC-tehnoloogia võimaluse viia kingisaaja-kinkija kommunikatsioon täiesti uuele tasandile. NFC tagisid on võimalik kasutada igasugustel reklaamtoodetel, eriti sobivad on aga kruusid, termospudelid, vihmavarjud, pastakad, klaasid. NFC-tagi võib kasutada ka roll-up´idel, infostendidel, samuti visiitkaartidel.
Toomas Kiho: mõelgem ka sellele, kas Nõmmest või Lasnamäest võiks saada eraldi omavalitsus
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tallinna linnavalitsus peab paratamatult mõtlema terve riigi peale, kirjutab kultuuriajakirja Akadeemia peatoimetaja Toomas Kiho vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Tehnoloogiasektori vedamisel tõusid kõik USA aktsiaindeksid märgatavalt
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Wall Street lõpetas neljapäeva rohelises: kui S&P 500 kerkis +0,91% ja Dow 30 tõusis +0,85%, siis tehnoloogiaindeks Nasdaq edenes koguni +1,51%, seejuures vedasid tõusu tehnoloogiaettevõtete lubadused tehisintellektile veelgi suuremaid panuseid teha.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Raadiohommikus: kinnisvarast ja planeeringutest
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Äripäeva raadio neljapäevane hommikuprogramm võtab luubi alla kinnisvaraturu erinevad tahud ning heidab pilgu ka Tallinna linnaplaneeringule.
Hiiumaa plastitootja vajus miinusesse
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.
Hiiumaa plastdetailide tootja M ja P Nurst kaotas eelmisel aastal käibes ja lõpetas aasta kahjumiga.