• OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,39%8 808,58
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,89
  • OMX Baltic−0,81%299,94
  • OMX Riga−0,77%880,03
  • OMX Tallinn−0,35%2 056,17
  • OMX Vilnius0,12%1 193,99
  • S&P 500−0,03%5 980,87
  • DOW 30−0,1%42 171,66
  • Nasdaq 0,13%19 546,27
  • FTSE 100−0,39%8 808,58
  • Nikkei 225−1,02%38 488,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%89,89
  • ST
  • 01.12.20, 00:00

Reklaamtooted, mis inimestele meeldivad

On neli erinevat põhilist reklaamtoodete tüüpi
Loodussäästlikud reklaamkingitused Logotradest
  • Loodussäästlikud reklaamkingitused Logotradest
  • Foto: Logotrade
1. Ainukordne toode väikese üllatusmomendiga – inimestele meeldib saada asju, mis on erilised, uudsed ja mille olemasolust neil enne aimugi ei olnud. Päris kindlasti võtab selliste kingituste leidmine palju aega, kuid nende mõju ulatub kaugele.
2. Läbimõeldud tooted – üldjuhul meeldivad inimestele asjad, mida nad päriselt kasutada saavad. Kinkides sellise toote jääb mulje, et te ei valinud nende jaoks kingitust, mida internetis esimesena nägite, vaid tegite ka eeltööd, et oma klientidele võimalikult head toodet pakkuda. Praktiliste ja kasutatavate toodete hulka kuuluvad näiteks joogipudelid, seljakotid, vihmavarjud, akupangad, kruusid, t-särgid, nokkmütsid, võtmehoidjad, stressipallid, helkurid jms.
3. Väärtuslikud tooted – esemed, mida teie klient saab kasutada korduvalt, mis loovad kliendi ellu lisaväärtust. Kaasajal on suur nõudlus igasuguste tehniliste tarvikute järele. Inimesed kasutavad igapäevaselt akupankasid, kõrvaklappe ja mälupulki. Need tooted on vajalikud ning keegi ei viska neid naljalt ära.
4. Põnevad tooted – inimestele meeldib teilt kingiks saadud huvitavate ja eriliste toodetega eputada. Firmakingitus peaks olema silmapaistev, et iga kord, kui teie klient toodet kasutab, näevad seda ka ümbritsevad inimesed. Inimestele meeldivad täiesti kindlasti kvaliteetsed, uudsed ja kauakestvad tooted.
Niisiis tuleks firmakingituste mõju suurendamiseks valida unikaalsed, kuid ühtlasi vajalikud esemed, mis kindlasti leiavad kasutamist. Tasub meeles pidada, et välgumihkleid ja tuhatoose ei peeta enam sobivateks firmakingitusteks. Et teie ettevõte klientidele meelde jääks, peaks kingitused olema silmapaistvad. Õnneks on tänapäeval palju reklaamkingifirmasid, kes ettevõtetele originaalseid ja innovaatilisi ärikingitusi pakuvad.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 28 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele