• Kuidas me 505 euroga teenisime 14 333 eurot?

    Klewer Marketing digiturunduse strateeg Argo Lipp

    Neliteist tuhat kolmsada kolmkümmend kolm eurot genereeritud 505-eurose investeeringuga. Sellise konto puhul on tulu/kulu suhe 28-kordne ehk kui klient investeerib 1 euro, teenib ta tagasi 28 €.

    Vaatame lähemalt, kuidas me selliseid tulemusi Google Ads reklaamidega saavutasime ja kuidas see võib ka teie ettevõtte tulemusi parandada.
    Sellise tulemuse saavutasime viimase 30 päeva jooksul Google Ads reklaamidega.
    Tegemist on ühe väikese e-poega Eestis. Nende eesmärk oli lihtne – rohkem käivet ja kasumit Google Ads reklaamidega.
    Kes meist ei tahaks teenida rohkem kasumit ja käivet?
    Järgnevalt toon välja meie esimesed sammud, mida me tulemuste maksimeerimiseks tegime:
    1. Vaadates antud ettevõtte varasemat informatsiooni Google Ads reklaamide kohta, nägime, et ettevõttel on viimase 12 kuu jooksul andmeid kokku 7200€ eest.
    2. Analüüs olemasolevast informatsioonist on ülimalt oluline iga ettevõtte puhul ja seetõttu analüüsisime ka nende puhul praegust turu situatsiooni ja trende kasutades Google Analyticsit.
    3. Leidsime üles kõige kasumlikumad tootekategooriad, et need esmajärjekorras maksimeerida. Sellega me keskendusime just selle ettevõtte tugevustele. Lisaks jaotasime reklaamieelarve hästi töötavate kampaaniate vahel.
    4. Sorteerisime välja Google Ads reklaamide puhul kõige olulisemad märksõnad, et keskenduda esmalt just parimat tulemust toovatele märksõnadele. Pole mõtet kulutada raha märksõnadele, mis selle ettevõtte jaoks ei tööta.
    5. Analüüsisime kliendiga konkureerivaid ja olemasolevaid reklaamtekste. Seejärel koostasime Google reklaamid, mis on spetsiifilised, kõnetavad potentsiaalset klienti ja püüavad otsingutulemustes rohkem tähelepanu, kui konkurentide reklaamid.
    6. Koostasime kliendile strateegia ja konto struktuuri, mis maksimeerib eelisjärjekorras parimad tootekategooriad, liigutab eelarve just nendesse kampaaniatesse, kus on parimad märksõnad ja reklaamid.
    Ülalpool mainitud 6 punkti on üks osa sellest, kuidas me suudame oma klientidele selliseid tulemusi tuua. Soovime ettevõtjaid julgustada, et tegemist ei ole kaugeltki raketiteadusega ega ühekordsete tulemustega. Sarnaseid tulemusi oleme suutnud saavutada paljude ettevõtetega Eestis. Tuleb osata analüüsida, näha võimalusi ja tegutseda andmetele tuginedes.
    Siin on veel mõningaid tulemusi, mida oleme lähiajal saavutanud nii Eestis, kui ka mujal maailmas.
    Haldame ligikaudu 800 000 € eest reklaamieelarvet aastas ja oleme Google ametlik koostööpartner.
    Kui soovid rohkem teada Kleweri tööprotsessidest, saad veebilehelt alla laadida tasuta e-raamatu, kus avaldame 17 ennekuulmatut Google Ads’i saladust. Link: https://klewermarketing.com/
    Lisaks garanteerime uutele klientidele, et toome neile praegustest tulemustest 20% efektiivsemaid tulemusi Google reklaamidega. Garantiist loe lähemalt siit: https://klewermarketing.com/google-ads-reklaam/
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Coopi äripanganduse juht: kiire kohanemisvõime aitab Eesti ettevõtjatel “täiusliku tormi” üle elada
Tänavu esimeses kvartalis Eesti ja Euroopa majandust tabanud niinnimetatud täiuslik torm tõi kaasa korraliku ehmatuse. Samas näitavad kõik praegused märgid, et Eesti ettevõtjad on kiired kohanejad ning ka seekordse kriisi mõju jääb kardetust tagasihoidlikumaks, kirjutab Coop Panga äripanganduse juht Arko Kurtmann.
Tänavu esimeses kvartalis Eesti ja Euroopa majandust tabanud niinnimetatud täiuslik torm tõi kaasa korraliku ehmatuse. Samas näitavad kõik praegused märgid, et Eesti ettevõtjad on kiired kohanejad ning ka seekordse kriisi mõju jääb kardetust tagasihoidlikumaks, kirjutab Coop Panga äripanganduse juht Arko Kurtmann.
Uudis saudide huvist pani tuntud mootoriõlifirma aktsia rallima
Saudi Aramco huvi osta ära suurem osa Valvoline'ist pani tuntud mootoriõlitootja aktsia New Yorgi börsil hoogsalt tõusma.
Saudi Aramco huvi osta ära suurem osa Valvoline'ist pani tuntud mootoriõlitootja aktsia New Yorgi börsil hoogsalt tõusma.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Raadiohommikus: investeerimisgurud Saario ja Elder jagavad nõu
Neljapäevases hommikuprogrammis annavad investoritele nõu ja soovitusi kaks legendaarset investorit – Seppo Saario ja Alexander Elder. Kuuleme, milliseid muudatusi on nemad oma portfellis teinud ja mida prognoosivad globaalsetele turgudele aasta teiseks pooleks.
Neljapäevases hommikuprogrammis annavad investoritele nõu ja soovitusi kaks legendaarset investorit – Seppo Saario ja Alexander Elder. Kuuleme, milliseid muudatusi on nemad oma portfellis teinud ja mida prognoosivad globaalsetele turgudele aasta teiseks pooleks.
Raadiohommikus: Vene miljardäri Eesti äridest, vanametalli hinnalangusest ja Repsi kohtusaagast
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.