Artikkel
  • Kuidas me 505 euroga teenisime 14 333 eurot?

    Klewer Marketing digiturunduse strateeg Argo Lipp

    Neliteist tuhat kolmsada kolmkümmend kolm eurot genereeritud 505-eurose investeeringuga. Sellise konto puhul on tulu/kulu suhe 28-kordne ehk kui klient investeerib 1 euro, teenib ta tagasi 28 €.

    Vaatame lähemalt, kuidas me selliseid tulemusi Google Ads reklaamidega saavutasime ja kuidas see võib ka teie ettevõtte tulemusi parandada.
    Sellise tulemuse saavutasime viimase 30 päeva jooksul Google Ads reklaamidega.
    Tegemist on ühe väikese e-poega Eestis. Nende eesmärk oli lihtne – rohkem käivet ja kasumit Google Ads reklaamidega.
    Kes meist ei tahaks teenida rohkem kasumit ja käivet?
    Järgnevalt toon välja meie esimesed sammud, mida me tulemuste maksimeerimiseks tegime:
    1. Vaadates antud ettevõtte varasemat informatsiooni Google Ads reklaamide kohta, nägime, et ettevõttel on viimase 12 kuu jooksul andmeid kokku 7200€ eest.
    2. Analüüs olemasolevast informatsioonist on ülimalt oluline iga ettevõtte puhul ja seetõttu analüüsisime ka nende puhul praegust turu situatsiooni ja trende kasutades Google Analyticsit.
    3. Leidsime üles kõige kasumlikumad tootekategooriad, et need esmajärjekorras maksimeerida. Sellega me keskendusime just selle ettevõtte tugevustele. Lisaks jaotasime reklaamieelarve hästi töötavate kampaaniate vahel.
    4. Sorteerisime välja Google Ads reklaamide puhul kõige olulisemad märksõnad, et keskenduda esmalt just parimat tulemust toovatele märksõnadele. Pole mõtet kulutada raha märksõnadele, mis selle ettevõtte jaoks ei tööta.
    5. Analüüsisime kliendiga konkureerivaid ja olemasolevaid reklaamtekste. Seejärel koostasime Google reklaamid, mis on spetsiifilised, kõnetavad potentsiaalset klienti ja püüavad otsingutulemustes rohkem tähelepanu, kui konkurentide reklaamid.
    6. Koostasime kliendile strateegia ja konto struktuuri, mis maksimeerib eelisjärjekorras parimad tootekategooriad, liigutab eelarve just nendesse kampaaniatesse, kus on parimad märksõnad ja reklaamid.
    Ülalpool mainitud 6 punkti on üks osa sellest, kuidas me suudame oma klientidele selliseid tulemusi tuua. Soovime ettevõtjaid julgustada, et tegemist ei ole kaugeltki raketiteadusega ega ühekordsete tulemustega. Sarnaseid tulemusi oleme suutnud saavutada paljude ettevõtetega Eestis. Tuleb osata analüüsida, näha võimalusi ja tegutseda andmetele tuginedes.
    Siin on veel mõningaid tulemusi, mida oleme lähiajal saavutanud nii Eestis, kui ka mujal maailmas.
    Haldame ligikaudu 800 000 € eest reklaamieelarvet aastas ja oleme Google ametlik koostööpartner.
    Kui soovid rohkem teada Kleweri tööprotsessidest, saad veebilehelt klewermarketing.com alla laadida tasuta e-raamatu, kus avaldame 17 ennekuulmatut Google Ads’i saladust.
    Lisaks garanteerime uutele klientidele, et toome neile praegustest tulemustest 20% efektiivsemaid tulemusi Google reklaamidega! Garantiist loe lähemalt klewermarketing.com
  • Hetkel kuum
Artur Praun: ettevõtted hakkavad varem või hiljem omaenda digiprügisse uppuma
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Ei ole mõistlik ega jätkusuutlik säilitada kõiki andmeid lihtsalt seepärast, et pilveruumi juurdehankimine on äärmiselt lihtne. Kahjuks aga praegu just sinnapoole liigutakse, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Tesla juhi Hiina visiit kergitas aktsia hinda
Tesla juht Elon Musk sõlmis Hiinas lepped, mis aktsia hinna täna New Yorgis kiirelt kerkima panid.
Tesla juht Elon Musk sõlmis Hiinas lepped, mis aktsia hinna täna New Yorgis kiirelt kerkima panid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Valmistoidutootja tuli kahjumist välja
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Valmistoidutootja Usin-TR suurendas eelmisel aastal käivet ja jõudis üle mitme aasta tagasi kasumisse.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.