Tallinna kümnete miljonite eurode eest ostetud ning juba reisijaid vedavad ligi 150 uut gaasibussi ei pruugi vastata linna enda nõudmistele, mida bussipakkujale esitati. Segaduse põhjus: mida tähendavad "kliirens" ja "šassii".
Kui Deniss Boroditši juhitav Tallinna Linnatranspordi AS (TLT) kuulutas 2018. aaasta lõpul välja hanke saja gaasibussi ostmiseks, tekitasid karmid hanketingimused bussimüüjates imestust ja levima hakkasid jutud hanke kellelegi kättemängimises. Nüüd selgub, et isegi detailsed tingimused ei välista vastuolusid. Vastusest küsimusele, kes sai kliirensi mõistest õigesti aru, sõltub see, kas TLT ostetud bussid ikka vastavad TLT enda kehtestatud nõuetele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna Linnatranspordi AS kuulutas välja riigihanke, millega ostab 100 uut linnaliinibussi võimalusega osta sama lepingu raames veel lisaks 100 bussi.
Tallinna sajal uuel gaasibussil ilutsevast loosungist “See buss on roheline väljast ja seest” vastab tõele vaid esimene pool. Roheliseks võõbatud bussid ei sõida nagu lubatud biogaasiga, vaid enamasti tavalise fossiilse maagaasi jõul.
Eesti ehitus- ja montaažitööde ettevõte Rivest on viimastel aastatel teinud olulise sammu edasi: kui varem tegelesid nad peamiselt montaazitöödega, on ettevõte nüüd laienenud ka peatöövõtjate hulka ning laiendanud tegevust Skandinaaviasse. Selle kasvuga kaasnes vajadus paindliku ja töökindla IT-tugiteenuse järele, mis toetaks mitme asukohaga meeskonda ja võimaldaks ettevõttel keskenduda oma põhitegevusele.