16. jaanuar 1996
Jaga lugu:

Eesti Telefon võidab hinnatõusust

Täpset tulude suurust ei osanud Sõmera öelda. «See sõltub tariifide korrigeerimise kuupäevast, kuid ei ole eriti tõenäoline, et planeeritav teenuste tariifide korrigeerimine leiaks aset enne selle aasta 1. märtsi,» lausus ta.

Valitsusele esitatud eelnõu kohaselt peaksid tõusma riigisiseste kaugekõnede ja kohalike kõnede hinnad ning telefoni kuu- ja liitumistasud. Praegu maksab Eesti Telefoni kohaliku kõne minut 12 senti ja riigisisese kaugekõne minut üks kroon ja 20 senti. Kavandatava hinnamuutuse järgi võidaksid erakliendid, kuna pikendataks soodusaega, mil helistamine 25 protsenti odavam.

Firma pressiesindaja Kaja Tampere sõnutsi puudutaks ärikliente peamiselt riigisiseste ja kohalike kõnede hinnatõus, sest tõuseksid just nn väljapoole soodusaega jäävate kõnede tariifid. Eelnõu projekti järgi algaks soodusaeg alates kella kuuest õhtul senise kella üheksa asemel.

Eesti Telefon kaalub ka rahvusvaheliste kaugekõnede hindade alandamist.

Planeeritav teenuste hinnamuutus johtub Tampere sõnutsi mitmetest teguritest, millest üks olulisemaid on inflatsioon.

Eesti Telefoni turunduse ja infotalituse osakonna juhataja Avo-Rein Terepingi teatel võtab Eesti Telefon selle aasta augustist kasutusele uue arveldussüsteemi, mille abil hakatakse edaspidi klientidele saatma ühtlustatud telefoniarveid tsentraliseeritult. Praegu saadetakse need laiali regioonide kaupa.

Terepingi sõnul võimaldatakse Eesti Telefoni äriklientidel saada edaspidi soovi korral kõnelaotuse ülevaateid digitaalsel kujul, kas modemside või arvutidisketi peal. Kõnelaotuse ülevaade võimaldab klientidel saada ülevaadet sellest, kellele ja millistel telefoninumbritel nad on helistanud.

Jaga lugu:
Hetkel kuum