3. märts 1996
Jaga lugu:

Ekspordinõukogu rajab teed Põhjalasse

Projektiga on tänaseks liitunud kümme ettevõtet. Ekspordinõukogu esialgsete kalkulatsioonide järgi läheb programmis osalemine ettevõttele aastas maksma 18 000 krooni, samapalju maksab iga firma pealt juurde riik.

Piret Arusaar ütles, et projekti eesmärk on viia Eesti ettevõtted Soome ja sealt edasi Skandinaavia turule. Ta lisas, et programm peaks aitama tekstiiliettevõtetel välisturul oma imagot luua ning lõpetada allhanketööd. «Ettevõtmise põhiidee on teadvustada Eesti tekstiiliettevõtteid Soome turul võrdväärse konkurendina,» ütles Arusaar.

Projekti täpset ürituste kava pole veel Arusaare sõnul koostatud. Tema kinnitusel püütakse ettevõtteid grupiviisi tutvustada. «Eelkõige on see suunatud jae- ja hulgimüügi juhtidele,» ütles ta.

Kaheaastase töö tulemusena peaks Arusaare sõnul välja kujunema nn Eesti kvaliteedimärk, mida saaksid kasutada projektis osalenud firmad ja mida aktsepteeriksid ka lääneriigid. «See peaks kindlustama nende ettevõtete toodangu vastavuse teatud kvaliteedinormidele ja standarditele,» ütles Arusaar.

Projekti ettevalmistustööd on käinud juba ligikaudu aasta ning Piret Arusaare sõnul oodatakse sellele praegu majandusministeeriumi heakskiitu.

Projekt viiakse ellu koostöös Soome konsultantide grupiga Trimoda Consulting. Ettevõtmisele aitab omalt poolt kaasa ka Eesti saatkond Soomes.

Jaga lugu:
Hetkel kuum