Allhanketööga alustanud Klementi suund on suurendada omatoodangu mahtu ekspordis, rääkis Rohi.
Allhanked ei ole ettevõttele enam nii kasulikud kui mõni aasta tagasi, lisas ta.
Rohi sõnul makstakse allhanketellimuste eest vähe, samas ei ole tööjõud Eestis enam nii odav. Ta tunnistas, et esimesel aastal õpiti allhanketööde najal tootearendustaktikat, kvaliteedinõuete täitmist ja õmbluskultuuri. Klementi partnerid allhanketööde osas on Saksa ja Skandinaavia suurfirmad, nt Luhta, P.T.A., Mastercoat ja Mallimari.
Allhanketöödena üritab Klementi edaspidi kasutada vaid partneri mudelit, materjali hankimine jääb Klementi kanda, väitis Rohi. Nii saame oma tööd müüa soodsama hinnaga, lisas ta.
Klementi on valmistanud ametiriietust Balti riikide ja Soome McDonald'si personalile ja Viking Expressi meeskondadele. Mullu oli Klementi käive 67 mln kr, omatoodangu oma sellest 17 mln kr. Klementi kasum 1995. a oli 2 mln krooni.