United-kaubamärgi all tegutsevast ASist Alex Reklaam lahkus osa töötajaid, et moodustada oma reklaamiagentuur Idea. Unitedi juht Priit Pirita sõnas, et agentuuri klientidest lahkus koos töötajatega vaid peamiselt sidesüsteemide maaletoomisega tegelev Ericsson Eesti esindus.
Pirita sõnutsi polnud kahe töötaja lahkumise näol tegemist viimasel ajal reklaamiagentuuride seas moodi läinud nn mõistuslahutusega, et vältida konkureerivate klientide teenindamist.
Priit Pirita märkis, et Alex Reklaami baasil tekkinud uue agentuuri näol on tegemist töötajate sooviga saada oma reklaamiagentuuri omanikuks.
Aktsiaseltsi Alex Reklaam suuremad kliendid Leaf, Philips Morris, Eesti Loto, Põlva Piim jt jäävad endiselt Unitedi kaubamärgi all tegutseva agentuuri teenindada, ütles Pirita.
Pirita sõnul võtab Alex Reklaam agentuurist lahkunud töötajate asemele uued ning jätkab tööd endisel kujul. ÄP
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.