• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Jaama ostmisel tuleb mõelda tulevikule

    Välisliinide jaotamine siseliinide vahel on telefonikeskjaama põhiülesanne ja kui ta seda ei suuda töökindlalt teha, siis ei ole tegemist hea ostuga. Tavaliselt suudab üks keskjaam jaotada nelja kuni kaheksat välisliini ja kolmekümmet kuni sadat siseliini. Loomulikult on keskusi, mis suudavad enama arvu liinidega hakkama saada, aga enamasti on need laiendusvõimaluste juurde kuuluvad omadused.
    Välisliinina on võimalik kasutada nii analoog- kui digitaalliini. Liini valimiseks tuleb ette võtta ainult kood. Edasi jaotatakse igale kasutajale oma abonent. Sellest järgmine samm on gruppide loomine. Nendeks võivad olla osakonnad, ruumid, välisliinid. Tavaks on tekitada ka nii-öelda privaatrühm. Privaatrühma abonentidel on välisliinide saamisel kõrgem prioriteet kui üldrühmal. Sellisel juhul toimub välisliinide jaotus järgmiselt. Üldrühma abonendid võivad kasutada üldrühma liine ja kui liin on kinni, siis jäävad nad ootama, kuni see vabaneb. Privaatrühma abonendid saavad kasutada oma välisliine ja kui nendel on liin kinni, siis võetakse automaatselt kasutusele esimene vaba üldrühma välisliin. Sellisel viisil tagatakse privaatrühma abonentidele parem ligipääs välisliinidele.
    Välisliin praagitakse välja juhul, kui välisliini hõivamisel liinivoolu ei teki. Niimoodi suudetakse vältida suuremate ajavahede teket vaba liini otsimisel.
    Välisliini töö taastatakse siis, kui keegi helistab sellel numbril sisse või keegi proovib liini selleks ettenähtud koodi abil. Seejärel taastub normaalolukord.
    Kui keegi helistab kontorisse, suunatakse kõne selleks määratud abonendile, aga kui see on parasjagu kinni, siis hakkab kõne ringlema mööda kontorit, kuni keegi toru võtab või kuni helistaja kannatus katkeb.
    Loomulikult ei rända kõne oma suva järgi, vaid järgib abonentidele määratud kutsunginimekirja.
    Juhul, kui välisliinil puudub kutsungigrupp, saab seda liini kasutada vaid väljahelistamiseks. Kui keegi helistabki sellele liinile, siis keskjaam tõstab korraks toru ja paneb selle jälle hargile, katkestades kõne.
    Põhiabonent kuuleb märguannet, väljast helistaja ootetooni. Vabade abonentide olemasolul suunatakse kutsung neile.
    Juhul, kui keegi ei vasta, suunatakse kõne järgmisele vabale varuabonendile jne. Samas heliseb edasi põhiabonendi telefon.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Vastukaja: stopp välistööjõuga skeemitamisele!
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Eesti ettevõtted peaksid naabrite eeskujul asuma värvatud tööjõu hankimise läbipaistvust ja korrasolekut kontrollima, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendiettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Muusikaturu valitseja tuli Amsterdamis börsile
Prantsuse firmast Vivendi eraldatud Universal Music Group debüteeris täna edukalt Amsterdami Euronexti börsil.
Prantsuse firmast Vivendi eraldatud Universal Music Group debüteeris täna edukalt Amsterdami Euronexti börsil.
Jah või Ei: ettevõtte RIA.com Marketplaces 15 küsimusega kõiki valdkondi hõlmav test
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Mida sa tead e-residentsusest? Aga automüügist ja kinnisvarast? Ja investeerimisest? Vasta 15-le Eesti ettevõtte RIA.com Marketplaces küsimusele ja saa teada, milles oma teadmisi täiendada!
Põhjamaade suurim pank julgustab töötajaid katsetama ja arenema
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.
95 protsenti meestest ja 93 protsenti naistest hindas oma arenguvõimalusi Nordeas kõrgeks, rääkis "Minu karjääri" saates Nordea Eesti värbaja Eha Täht. Saates räägime, millised töötajate arenguvõimalused Nordeas on, ning kuuleme kahte kogemuslugu.