Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinn upub autodesse

    Tallinna transpordiameti juhataja asetäitja Raik Saarti sõnul on praegu pealinnas kolme liiki parkimismoodust. Esiteks vaba parkimine, kus puuduvad piirangud.
    Teisel juhul reguleerivad parkimist välja pandud liiklusmärgid. Kolmas variant on tasuline parkimine.
    Raha eest saab parkida kas valveta või valvega parklates. Valveta parkla puhul on oluline, et seal oleks pidev käive. Sellise parkimise korraldamisega tegeleb Tallinnas ME Valika.
    Valvega parkla puhul peab olemas olema litsents ning garanteeritud turvalisus. Sellise parkimisvormiga Tallinna transpordiamet ja Valika ei tegele.
    Valika direktori Heiki Tõnupärdi sõnul on parkimisvormiks ka Tallinna vanalinnas kehtiv tunnisüsteem, kus pilet annab võimaluse viibida vanalinnas pool tundi.
    Transpordiameti juhataja asetäitja Mati Irvali sõnul peaks parkimise korraldamisega tegelema eelkõige ikkagi linn, sest muidu viivad eri firmade vahelised erahuvid parkimise korralduse taseme alla.
    Irval tahab teha parkimise autoomanikele ebamugavaks ja raskeks, milleks on kõige parem viis parkimistasude tõstmine. Kuidagi tuleb ju piirata Tallinna kesklinna suunduvate autode arvu.
    Tõnupärdi sõnul näitab hindade madalust ka see, et Tallinnas Vabaduse väljaku parklasse pääsemiseks on pidev järjekord. Tõnupärt lisab, et Valika peaks tänavu Tallinna linnale parkimistulusid koguma 10 miljonit krooni, millest on tänaseks laekunud 6 miljoni ringis.
    Irval kiidab parkimisprobleemi lahendusena ka Tallinna vanalinnas autodele kehtestatud liikluspiiranguid ning autovaba tsooni loomist.
    Lähitulevikus on linnavalitsusel kavas jalakäijatele mõeldud autovaba tsooni laiendada.
    Irvali sõnul peaks tulevikus tekkima olukord, kus kesklinna iga pisiasja puhul ei sõideta, vaid auto jäetakse eeslinna ning kesklinna sõidetakse hoopis ühistranspordiga.
    Saart räägib, et praegu tekitab suurt muret see, et maatükke antakse parkimise korraldamise tarbeks erafirmadele, kes panevad välja oma tõkkepuu ning hakkavad autoomanikelt raha kasseerima. Selliste n-ö suletud parklate tekkimine firmade juurde ning ainult nende endi töötajatele on ohtlik tendents, lausub Saart. Linn peaks tema sõnul jälgima, et selliseid litsentsita parklaid ei tekiks.
    Saarti ütlusel näitab hiljuti Tallinna transpordi kohta tehtud uurimistöö, et linnatranspordi raskuskese hakkab vana- ja kesklinnast liikuma Tartu maantee piirkonda.
    Üheks suureks kitsaskohaks on ka Gonsiori tänav, mida mööda saabub kesklinna enamik Lasnamäe elanikke.
    Saart ütleb, et seal oleks ilmselt tulnud parkimine juba ära keelata, kuid probleeme tekitab see, et autokasutajatele pole võimalik välja pakkuda mingit alternatiivi. Otsus, mida sealse parkimisega teha tuleks, tuleb Saarti sõnul linnavalitsusel teha lähiajal.
    Saarti sõnul pole Tallinnas enam võimalik eriti parkimisplatse juurde luua. Ühe variandina võiks tema ütlusel küll kõne alla tulla maa-aluste parklate loomine, kuid nende rajamine maksab maapealsete parklate rajamisest kuni 25 korda rohkem. Parkimiskohtade arv Tallinnas
    tänavate ääres 5 000
    parkimisplatsidel 10 000
    Parkimisprobleemide lahendamiseks peab Tallinn aastani 2000 leidma 115 mln krooni
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Olulisemad lood

Swedbank: tallinlasele on korteri taskukohasus kukkunud 2009. aasta tasemele
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Inimeste kindlustunne on langenud veel tugevemalt kui ettevõtete oma: korteri ostmine on pealinnas sama taskukohane kui oli aastal 2009 ning oma rahalist olukorda peetakse sama heaks kui aastal 1993, märkis Swedbanki ökonomist Marianna Rõbinskaja.
Kriisi ajal teevad isegi erinevad arvutused ärevaks
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ehkki rahvaelektri hinnas erinevatele tulemustele jõudmine oli ootuspärane, saadab praegune vaidlus selle üle ühiskonnale siiski vale signaali, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kvartali lõpp kallutas kõik USA kolm peamist indeksit karuturule
Kõik kolm peamist Wall Streeti indeksit langesid pärast ebakindlat kauplemispäeva ligikaudu 1,5%. S&P 500 lõpetas kvartali kahe aasta madalaimal tasemel.
Kõik kolm peamist Wall Streeti indeksit langesid pärast ebakindlat kauplemispäeva ligikaudu 1,5%. S&P 500 lõpetas kvartali kahe aasta madalaimal tasemel.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Tippjuhtide koolitaja Jüri Ratasest: siin ei aita enam tantsusaated ka Hinnangud Eesti tuntud juhtidele
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Tänaseks on Jüri Ratas ennast lõplikult maha mänginud ja ei aita need tantsusaated tõenäoliselt ka, rääkis professor ja koolitaja Mare Pork uues raadiosaates „Äripäeva juhtimiskool“.
Oluline võit Ukrainale: vene väed suruti Lõmanist välja
Ukraina saavutas täieliku kontrolli Vene vägede peatuspaiga üle Ida-Ukrainas asuvas Lõmani linnas, kirjutab Financial Times.
Ukraina saavutas täieliku kontrolli Vene vägede peatuspaiga üle Ida-Ukrainas asuvas Lõmani linnas, kirjutab Financial Times.
Raadiohommikus: rikas vastab, mis on rikkus
Äripäeva raadio esmaspäevase hommikuprogrammi teemade hulka kuuluvad kohtusüsteem, bioplast ja Belgia turu eripärad, ent mööda ei minda ka Äriplaani konverentsist ja Rikaste TOPist.
Äripäeva raadio esmaspäevase hommikuprogrammi teemade hulka kuuluvad kohtusüsteem, bioplast ja Belgia turu eripärad, ent mööda ei minda ka Äriplaani konverentsist ja Rikaste TOPist.

Olulisemad lood

Venemaa teatas Ukraina oblastite annekteerimisest
Venemaa president Vladimir Putin allkirjastas Ukraina oblastite annekteerimise, kus okupatsioonivõimud olid varem korraldanud rahvusvaheliselt tunnustamata libareferendumid.
Venemaa president Vladimir Putin allkirjastas Ukraina oblastite annekteerimise, kus okupatsioonivõimud olid varem korraldanud rahvusvaheliselt tunnustamata libareferendumid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.