Firmadel tuleb tihti ette vajadus saata koostööpartnerile lähema kahe päeva jooksul mõned originaaldokumendid. Sellisel juhul ei ole faksiaparaadist enam abi ja igapäevane post jääb liiga aeglaseks.
Lahenduse suudavad pakkuda kullerfirmad, kes Euroopa piires toimetavad saadetise kohale 1--2 päevaga. UPS lubab kogunisti raha kliendile tagasi maksta, kui ei suuda kahe päevaga pool kilo dokumente Shveitsi pealinna toimetada.
Selliseid juhuseid on UPSil ka esinenud. Näiteks osutati ühele pangale järgmine teenus tasuta, kuna eelmisele saadetisele oli peale kirjutatud vaid maja number ja aadressi täpsustamine venitas transpordiaja lubamatult pikaks.
Ühelgi Eestis esindatud rahvusvahelisel kullerfirmal ei lenda Eestisse oma lennukit. Kuna kiire transport on siiski võimalik vaid lennukiga, kasutatakse reisilennukeid. Rohke pagasi puhul ei pruugi aga kõik kullerfirmade pakid alati peale mahtuda.
TNT pakub selleks puhuks kliendile saadetise eeliskäsitluse teenust. Eeliskäsitlusega pakk toimetatakse kõigis vahejaamades võrreldes teiste TNT pakkidega edasi eelisjärjekorras.
Praegu toimetab TNT Eesti esindus kõik pakid reisilennukiga õhtul Helsingisse. Sealt saadetakse kaup edasi TNT enda lennukiga. Kokku on kullerfirmal Euroopas 25 lennukit.
UPS on esimene, kes tahab ka Eestis loobuda liinilennukite kasutamisest. Praegu peetakse läbirääkimisi ELK Lennuliinidega, et hakata tegema viis korda nädalas tsharterreise marsuudil Tallinn--Peterburg--Helsingi--Tallinn.
DHL saadab pakid esmalt reisilennukiga Helsingisse või Stockholmi, kust edasi toimub kauba käsitlemine DHLi enda süsteemis.
Kullerteenuse hind sõltub tsoonist, kuhu jääb sihtpunkt. Tsoonide jaotus on kõigil kullerfirmadel erinev.
Kõige laiem jaotus on UPSil. Näiteks on neil ühes tsoonis kogu Euroopa ja Ameerika. See tähendab, et Soome läheb pakk kohale sama hinnaga nagu Ameerikassegi.
Dokumentide transpordil on Euroopa osas omaette tsooniks veel eraldatud Läti, Leedu, Soome, Rootsi ja Saksamaa. Alates järgmisest aastast üritatakse laialdast jaotust mõnevõrra diferentseerida.
TNT on Euroopa jaganud viieks tsooniks. Lähtutud pole riigipiiridest, seetõttu võivad mõnede riikide eri piirkonnad jääda erinevatesse tsoonidesse.
DHL on jaotanud Euroopa riigipiiridest lähtuvalt kaheksaks piirkonnaks. Näiteks Shveits jääb kolmandas tsoonis ühte gruppi Austria, Monaco, Luksemburgi, Itaalia, Suurbritannia ja Portugaliga.