• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Belgia

    - pealinna kaugus Tallinnast: 1990 km
    keel: hollandi, prantsuse, saksa
    ajavahe Eestiga: -1 tund, suveaeg märtsi lõpust septembri lõpuni
    juhilt nõutavad dokumendid: pass, rahvuslik või rahvusvaheline juhitunnistus, tahhograafvõi individuaalne kontrollraamat
    veokilt nõutavad dokumendid: rahvuslik või rahvusvaheline veoki registreerimissertifikaat,roheline kaart, plaat, mis näitab päritolumaad, tõend tollimak-sude tasumise kohta Belgia piiril
    kaupadele nõutavad dokumendid: CMR
    käibemaksu põhimäär: 19,5%
    lubatud alkoholi määr: 0,5 promilli
    tulede kasutamine päeval: soovitav
    veokite suurimad lubatud mõõtmed: kõrgus 4 m (+ tolerants 1%), laius 2,6 m (kehtib külmik-autodele ja üle 10tonnise kogumassiga veokitele, teistele onrangemad nõuded), pikkus: mootorsõiduk 12 m, poolhaagisegaautorong 16,5 m, täishaagisega autorong 18,35 m, teljekoormus 10 tonni, kogumass 44 tonni
    hädaabi numbrid: politsei 101, tuletõrje 100, kiirabi 100
    kütuse sisseveo piirang: maksuvabalt võib sisse vedada paagitäe kütust, tollimaks õlipealt on 25% tavalisest
    Euroopa keskel asuva Belgia transport probleeme ei tekita. Piiriületus on tsiviliseeritud maale kohaselt kiire, kuritegevust maanteedel ei ole.
    Sarnaselt Saksamaaga on Belgias kehtestatud küll maanteemaksud (ca 12 Saksa marka päevas), kuid erinevalt Saksamaast ei ole levinud maanteedel lauspolitsei kontroll. Ainus, mida Belgias põhjalikult jälgitakse, on autojuhtide tööajast kinnipidamine. ÄP
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Nestor: kütuseaktsiisi tõusu edasilükkamine ei teeni ühiskonna huve
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Evergrande jättis intressid ja töötajate palgad tasumata Pankrotini on veel 30 päeva armuaega
Pankrotiohus Hiina kinnisvararendaja Evergrande ei ole andnud ühtegi sõnumit selle kohta, et eilse tähtajaga 83,5 miljoni dollari suurune intressimakse tehakse. Ettevõte ei ole maksnud elektriautode üksuse töötajatele ka palka, vahendab Bloomberg.
Pankrotiohus Hiina kinnisvararendaja Evergrande ei ole andnud ühtegi sõnumit selle kohta, et eilse tähtajaga 83,5 miljoni dollari suurune intressimakse tehakse. Ettevõte ei ole maksnud elektriautode üksuse töötajatele ka palka, vahendab Bloomberg.
Raadiohommikus: Enefiti börsidebüüt, krüptovarad ja mure hariduse pärast
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Nädala viimases hommikuprogrammis on fookus paljulubavatel investeerimisideedel ja Eesti haridussüsteemi tulevikul.
Estraveli omanik: eelmine kriis oli võrreldes praegusega lasteaed
Eesti suurima reisibüroo Estraveli omanik Aivo Takis rääkis Äriplaan 2022 konverentsil, et kui eelmise kriisi ajal kukkus nende käive 20 protsenti, siis koroonakriisiga kukkus nende käive 70 protsenti. “Eelmine kriis oli kui lasteaed, kuid toona tundus see kohutavalt suur kukkumine,” rääkis ta.
Eesti suurima reisibüroo Estraveli omanik Aivo Takis rääkis Äriplaan 2022 konverentsil, et kui eelmise kriisi ajal kukkus nende käive 20 protsenti, siis koroonakriisiga kukkus nende käive 70 protsenti. “Eelmine kriis oli kui lasteaed, kuid toona tundus see kohutavalt suur kukkumine,” rääkis ta.