5. jaanuar 1997
Jaga lugu:

Ärge iial unustage strateegiat!

Shakespeare laskis Hamletil endalt küsi-da: «Olla või mitte olla?» Ettevõtjale on sellele küsimusele ainus vastus: «Muidugi olla!» Tema põhimure on hoopis selles, milline olla ja milliseks saada, ehk -- mida teha täna, et olla homme edukam. Tehke nii:

- kujundage firmale soovitav tulevikuseisund, mis lubaks konkurentsis püsida;

- määrake peaeesmärk, kuhu püüelda;

- määrake alleesmärgid (ajaliselt või tegevusvaldkondade kaupa, parem mõlemad);

- mõelge järele, analüüsige -- kas peaeesmärk on realistlik (st saavutatav, kuid pingutama panev);

- valige teed ja tegevusajad, mis peaksid eesmärgini viima;

- asetage paigale «kilomeetripostid» kontrollimaks, kuidas kavandatu elluviimine läheb;

- kui vaja korrigeerige. Ärge unustage ennast võrdlemast konkurentidega.

Kui teil ei ole strateegiat, siis turumängus saate malemängust tuntud «karjapoisimati». Igapäevane töö olgu suunatud strateegilisele eesmärgile.

Jaga lugu:
Hetkel kuum