Shakespeare laskis Hamletil endalt küsi-da: «Olla või mitte olla?» Ettevõtjale on sellele küsimusele ainus vastus: «Muidugi olla!» Tema põhimure on hoopis selles, milline olla ja milliseks saada, ehk -- mida teha täna, et olla homme edukam. Tehke nii:
Artikkel jätkub pärast reklaami
- kujundage firmale soovitav tulevikuseisund, mis lubaks konkurentsis püsida;
- määrake peaeesmärk, kuhu püüelda;
- määrake alleesmärgid (ajaliselt või tegevusvaldkondade kaupa, parem mõlemad);
Hetkel kuum
Tabelis üle 400 perefirma
Artikkel jätkub pärast reklaami
- mõelge järele, analüüsige -- kas peaeesmärk on realistlik (st saavutatav, kuid pingutama panev);
- valige teed ja tegevusajad, mis peaksid eesmärgini viima;
- asetage paigale «kilomeetripostid» kontrollimaks, kuidas kavandatu elluviimine läheb;
Artikkel jätkub pärast reklaami
- kui vaja korrigeerige. Ärge unustage ennast võrdlemast konkurentidega.
Kui teil ei ole strateegiat, siis turumängus saate malemängust tuntud «karjapoisimati». Igapäevane töö olgu suunatud strateegilisele eesmärgile.