• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,79%42 382,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−0,79%42 382,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,24
  • 12.03.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reedel on Tartu raekoja saalis järjekordne ehitusteabe päev, mille käigus linnavalitsuse spetsialistid vahendavad teavet planeerimis- ja ehitusseaduse ning linna ehitusmääruse toimimise ja kitsaskohtade kohta eesmärgiga korrigeerida kehtivat ehitusmäärust, teatas ETA-le Tartu linnavalitsuse pressiesindaja Ago Pärtelpoeg.
Teabepäeval esinevad ja vastavad ehitusmäärusega seonduvatele küsimustele abilinnapea Anto Ili, ehituskorralduse osakonna juhataja Hendrik Ilves, linnaplaneerimise osakonna juhataja kohusetäitja Uku Põllumaa, maakorralduse osakonna juhataja Urmas Ahven, linnamajanduse osakonna juhataja Urmas Ivask ja Tartumaa hooneteregistri juhataja Urmas Koch.
Kokkusaamisele on oodatud asjast huvitatud linnaplaneerijad, projekteerijad, ehitajad, ehituse tellijad, kinnisvarabüroode ja pankade esindajad. ETA

Artikkel jätkub pärast reklaami

Helsingi ja Tallinna vahele merealuse raudteetunneli ehitamine läheks esialgsete arvutuste kohaselt maksma kaheksa miljardit Soome marka, kui ehitamine kestaks kümme aastat.
Tunneliplaani üks eestvedajatest Martti Asunmaa arvab aga, et tõenäoliselt saaks hakkama ka 25--30% väiksemate kulutustega.
Esialgseil hinnanguil võiks tunnelit selle valmimisel 2007. aastal kasutada aastas seitse miljonit inimest, 200 000 autot ja selle kaudu võiks vedada kaks miljonit tonni kaupu. STT-ETA
Majanduspolitsei kontrollis veebruaris kaebuse alusel Vaivara valda ehitatava Dynamit Nobel Eesti OÜ lõhkeainetehase ehitamise käiku ja leidis, et ehitusluba pole seni väljastatud, kirjutab Põhjarannik.
Ida-Viru maakonna arhitekt Malle Lumiste ütles aga, et ehitusloa puudumine ei kujuta endast erilist üleastumist. Ta selgitas, et loa väljaandmine on veninud projekti suure mahu tõttu.
Malle Lumiste lisas, et tema hinnangul püüab keegi majanduspolitseid ära kasutades lõhkeainetehase ühele osanikule Eesti Põlevkivile kaikaid kodaratesse loopida.
Eesti Põlevkivi arengudirektor Ago Siim ütles, et ehitus algas suulise kokkuleppe alusel, kuna oli vaja aega võita. Tema sõnul olid lõhkeainetehase ehituse heaks kiitnud nii valitsus kui kõik muud instantsid.
Ka Vaivara vallavalitsuse esindaja sõnul on ehituseks suuline luba olemas. BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele