Koostööd koondnimetuse all Star tutvustatakse lähemalt 14. mail Frankfurdis.
«Tegemist on liiduga, mis hõlmab üksnes koostööd teenuste osutamisel. Omanike poolel muutusi ei tule. Kõik firmad säilitavad oma identiteedi,» ütles SASi infodirektor Peter Forssman.
Maailmas on teisigi näiteid ühise kaubamärgi alla koondunud allianssidest. Swissair, Delta ja Singapore Airlines on ühisnimetajaks valinud Global Exellence.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Praegu reguleerivad SASi, Lufthansa, United Airlinesi, Air Canada ning Thai koostööd mitmed kahepoolsed ning individuaalsed kokkulepped nii lennuaegade jaotamise kui reisijate boonusprogrammide osas.
Nüüd on lennufirmad koostanud kõigi osapoolte võrdsust arvestava kokkuleppe, mis reguleerib lennugraafikuid, teenindust, turustamist ja soodustusi reisijatele.
«Koostöö SASi ja Lufthansa vahel oli edukas ning nüüd oleme püüdnud niivõrd, kui see on võimalik, luua samasugused suhted kõigi viie firma vahel,» ütles Forssman. DI