• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 05.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käitumine rahulolematu kliendiga

Kui klient esitab teda teenindanud fir-male pretensiooni, peab teenindaja:

Artikkel jätkub pärast reklaami

- võtma pretensiooni esitajat kui klienti, keda on halvasti teenindatud;
- rahulikult ja tähelepanelikult kliendi pretensiooni/ kaebuse ära kuulama;
- vabandama arusaamatuse pärast;

Artikkel jätkub pärast reklaami

- küsima, kas kliendil on aega, et probleemi põhjus kohe välja selgitada;
- kui on vähimgi kahtlus, et probleemi tekkimises on süüdi teenindaja (ehk kliendi jaoks firma), tuleb kliendi ees kohe veel kord vabandada ja pakkuda võimalusel talle soodsat lahendust või kompensatsiooni ;
- kui olukord on tekkinud kummastki poolest sõltumatult, siis vabandama ebameeldivuste tekkimise pärast, püüdma kliendile lühidalt selgitada probleemi tekkimise põhjuseid ja püüdma lahendust leida. Sama kehtib, kui probleem on tekkinud kliendi teadmatusest või tähelepanematusest;

Artikkel jätkub pärast reklaami

- mingil juhul ei tohi teha pahast nägu või hakata vaidlema;
- kui teenindaja pole ise pädev lahendust pakkuma, kutsuda kohale tema otsene ülemus.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele