• OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • OMX Baltic0,02%273,83
  • OMX Riga−0,15%872,53
  • OMX Tallinn0,89%1 735,06
  • OMX Vilnius−0,02%1 054
  • S&P 5000,41%5 728,8
  • DOW 300,69%42 052,19
  • Nasdaq 0,8%18 239,92
  • FTSE 1000,83%8 177,15
  • Nikkei 225−2,63%38 053,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,5
  • 05.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Käitumine rahulolematu kliendiga

Kui klient esitab teda teenindanud fir-male pretensiooni, peab teenindaja:
- võtma pretensiooni esitajat kui klienti, keda on halvasti teenindatud;
- rahulikult ja tähelepanelikult kliendi pretensiooni/ kaebuse ära kuulama;
- vabandama arusaamatuse pärast;
- küsima, kas kliendil on aega, et probleemi põhjus kohe välja selgitada;
- kui on vähimgi kahtlus, et probleemi tekkimises on süüdi teenindaja (ehk kliendi jaoks firma), tuleb kliendi ees kohe veel kord vabandada ja pakkuda võimalusel talle soodsat lahendust või kompensatsiooni ;
- kui olukord on tekkinud kummastki poolest sõltumatult, siis vabandama ebameeldivuste tekkimise pärast, püüdma kliendile lühidalt selgitada probleemi tekkimise põhjuseid ja püüdma lahendust leida. Sama kehtib, kui probleem on tekkinud kliendi teadmatusest või tähelepanematusest;
- mingil juhul ei tohi teha pahast nägu või hakata vaidlema;
- kui teenindaja pole ise pädev lahendust pakkuma, kutsuda kohale tema otsene ülemus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele