Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Alfa Romeo 155 läheb ajalukku
Lisaks sportlikumale välimusele on sportlikumaks muutunud ka auto proportsioonid. Uustulnuk on 1 cm lühem ja 1 cm laiem kui 155, kuid tervelt 3 cm madalam.
Ehkki ajakirjandusse on jõudnud alles esimesed fotod, võib ennustada, et auto välimus hakkab sarnaselt Ford Scorpiole või E-klassi Mercedesele esile kutsuma vastakaid arvamusi.
Päris selgelt on Alfa Romeo 156 oma ultramodernse välimusega oma ajast ees, meenutades pigem ideeautosid kui lähiajal tootmisse minevat seeriaautot.
Eriti huvitav on auto esiosa, kus Alfa kolmnurkne radiaatorivõre on venitatud nii suureks, et numbrimärki tuleb nihutada auto teljelt vasakule.
Külgvaates on säilinud on «alfade» kiiljas joon, kuid senine nurgelisus on asendunud esmapilgul harjumatu ümarusega. Väliskujus leiab pigem tuttavaid jooni Lancia Kappalt kui Alfa Romeo 155-lt.
Huvitava detailina puudub tagaustel tavaline link, see on peidetud tagaukse klaasi tagumisse nurka.
Alfa Romeo 156 mootorivalik hakkab koosnema neljast bensiini- ja kahest diiselmootorist. Bensiinimootorite valik algab 1,6-liitrisest 120hj mootorist ja lõpeb 2,5-liitrise 190 hj V6-mootoriga. Koos V6-mootoriga kasutatakse erinevalt «tavamudelitest» kuuekäigulist käigukasti.
Diiselmootorid on kas 1,9- või 2,4-liitrised (neist esimene nelja-, teine viiesilindriline). Uudisena seisab diiselmootorite tähises tavalise TD (turbodiisel) kõrval ka J -- Unijet, mis tähistab uuelaadset diiselmootorite sissepritsesüsteemi. Algselt töötaski Unijeti välja Fiat Group, siis müüdi sellele õigused maha Boschile, kust see on nüüd peale täiustuste tegemist ringiga Fiat Groupi tagasi jõudnud.