• OMX Baltic0,05%268,11
  • OMX Riga−0,72%871,7
  • OMX Tallinn−0,01%1 713,88
  • OMX Vilnius0,35%1 046,78
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 1000,07%8 341,25
  • Nikkei 2250,3%39 395,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,64
  • OMX Baltic0,05%268,11
  • OMX Riga−0,72%871,7
  • OMX Tallinn−0,01%1 713,88
  • OMX Vilnius0,35%1 046,78
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 1000,07%8 341,25
  • Nikkei 2250,3%39 395,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,64
  • 02.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TV3 hangib sada uut filmi

TV3 asepresident Andres Jõesaar ütles, et lepingule kirjutatakse alla selle nädala jooksul. Lepingupartnerit ei soovinud Jõesaar avalikustada. TV3 miljoniinvesteering tuleb osaliselt eelarvest ning osa summast lisavad aktsionärid.
Kui filmi «Inglise patsient» hinnata viie punktiga, siis TV3 ostetavate filmide hinded võiksid Jõesaare sõnul jääda vahemikku neli pluss kuni kolm pluss.
Paketis olevate filmide näitamist alustab TV3 sügisel.
Jõesaar lisas, et TV3 kavatseb tellida OÜ-lt Meediapress mitmeid spordisaateid, mitukümmend tundi kavandatakse suvel motospordile. TV3 öised otsesaated tulevad eetrisse koos õllesummeriga.
Sügise uuteks projektideks on TV3-l muusikasaade ja kaks uut talkshow'd. Talkshow' saatetund maksab Jõesaare sõnul 10 000--20 000 krooni, samas näiteks ühe «V.E.R.I» osa maksumus on 50 000--100 000 krooni.
TV3 saadete maht on praegu kümme tundi päevas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele