16. juuni 1997
Jaga lugu:

Tarmeko kavandab mööblikaupluste ketti

Eesti mööblitootjate vahel valitseb siseturul kõva konkurents. Selle kinnituseks on uute müügiesinduste rajamine ja aktiivne reklaamitegevus.

«Meie toodangust jääb kohalikule turule 25 protsenti, aga see on ju ettevõtte jaoks oluline müügiosa,» märkis ASi Tarmeko nõukogu esimees Olev Nigul. Tema sõnul on Tarmeko aastaga suurendanud oma kohalikku käivet kaks korda. «Müüme praegu Eestis mööblit 3 miljoni krooni eest kuus ja see pole sugugi piir,» ütles Nigul.

Peale esinduskaupluste Tartus, Tallinnas, Pärnus ja Rakveres kavandab Tarmeko oma mööblipoe avamist ka Viljandis ja veel mõnes suuremas linnas.

«Otsustasime oma kaupluseketi luua selle tõttu, et Tarmeko kaubamärki tuntakse näiteks Skandinaaviamaades juba paremini kui Eestis,» põhjendas Nigul.

Eesti kontorimööbliturust hõlvab AS Standard küsitluste järgi ligi 40 protsenti. Peale oma toodete näidiste saali Tallinnas on ASil Standard Eestis 40 lepingulist edasimüüjat.

«Meie mööblit müüakse vähemal või suuremal määral kõigis Eesti mööblikauplustes,» märkis ASi Standard müügijuht Marek Antonjak. Tema sõnul on Standard viimase aasta jooksul oma mööbli müüki Eesti turul suurendanud 30 protsenti. «Käibenumbreid ma ei avalikusta, aga need on mitu korda suuremad kui Tarmekol,» ütles Antonjak.

Oma esinduskauplus on suurematest mööblitootjatest veel ASidel Tarmel, Viisnurk, Wermo ja TVMK.

Eesti mööblitootjate loomingust saab parima ülevaate Tallinna mööblimajas, mille käive võiks tootjate arvates suurem olla, kuid kus tuleb igal tõsiseltvõetaval mööblitööstusel oma eksponaatidega kohal olla.

Jaga lugu:
Hetkel kuum