• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tasulised telefonid vahendavad tööjõudu

    Pealinna tööbüroo juhataja Marko Miitra sõnul helistab neile heal päeval umbes 50 tööotsijat ja pidevalt on vahenduses üle 100 kuulutuse. Klientidel on võimalik büroosse kohale minna, kuid maksta tuleb ka sel juhul. «Telefoni on lihtsalt mugavam kasutada,» leidis Miitra.
    Pretensioone helistajate poolt on üle aastase tegutsemise jooksul Miitra sõnul olnud minimaalselt. Miitra räägib, et firma tegutseb ausalt ja ütleb kliendile ka seda, et nemad on vaid vahendajad ja töökohta ei garanteeri. «Pole kedagi petnud ja ei kavatse ka.»
    Eha Kesamaa personalivahendusteenust pakkuvast firmast M-elastika ütles, et firmale pole rohkem kui aastase tegutsemise käigus klientidelt pretensioone laekunud. Kesamaa sõnul helistab pärast reklaami ilmumist päevas 5--7 inimest ja nende töösoovid saavad enamasti rahuldatud. Kui andmebaasis sobivaid pakkumisi pole, otsitakse neid ka teistest tööbüroodest.
    ASi Taket müügiosakonna juhataja Aarne Reinas ütles, et nemad kasutavad telefoni teel personaliotsingu teenust pakkuva firma tööd meelsasti, kuna muul viisil võib kulutada palju raha, kuid mitte leida paremat kandidaati. Reinase sõnul kasutasid nad varem mitme vahendusfirma teenuseid, kuid jäid hiljem pidama sellise juurde, kes saatis neile tööd otsiva inimese andmed. «Kui firma andis tööotsijale meie telefoni, siis nad muudkui helistasid ja raiskasid meie aega,» ütles Reinas.
    Eesti Telefoni kaebuste osakonna juhataja Külli Liivi sõnul laekub 900-seeria telefonidele üle saja kaebuse kuus, kuid personalivahendusteenuseid pakkuvate firmade kohta kaebusi esitatud pole.
    Eesti Telefon sõlmib 900-seeria teenustelefoni numbri soovijaga lepingu, milles kohustatakse teenuse osutajat teatama igale helistajale esimese 10 sekundi jooksul kõneminuti hinna ja pakutava teenuse sisu. Eesti Telefon maksustab need sekundid vaid kaugekõnemaksuga. See peaks ära hoidma helistaja teadmatusest tulenevad probleemid.
    «Kokkulepitust rohkem ei saa teenuse osutaja võtta, sest tariifi arvestame meie,» välistas Eesti Telefoni Tallinna esinduse müügijuht Toomas Sau võimalikud kliendipetmised.
    Lepingu kohaselt peab teenuse reklaam sisaldama täpset teavet teenuse sisu ja kõneminuti hinna kohta. Ka vahepeal levinud veerandminuti hinna reklaamimine on Sau sõnul lepingu rikkumine, mille puhul Eesti Telefon saadab firmale kirja ja kohustab kümne päeva jooksul puuduse likvideerima.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Arno Sillat: kolm kriisi saavad mööda ja lähitulevikus rohkem ei tule
Loodetavasti saavad peamised kriisid sügiseks lahenduse ning vähemalt kümme aastat lastakse normaalselt elada, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Loodetavasti saavad peamised kriisid sügiseks lahenduse ning vähemalt kümme aastat lastakse normaalselt elada, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tegevjuht Arno Sillat vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Starbucks väljub viimaks Vene turult
Starbucks teatas lõplikust väljumisest Vene turult, kus ketil oli 130 kohvipoodi ja ligi kaks tuhat töötajat.
Starbucks teatas lõplikust väljumisest Vene turult, kus ketil oli 130 kohvipoodi ja ligi kaks tuhat töötajat.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Raadiohommikus: Vene miljardäri Eesti äridest, vanametalli hinnalangusest ja Repsi kohtusaagast
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.
Kui Ukraina sõda kergitas esimese kuu ajaga vanametalli hinna ulmerekordini, on nüüdseks hind allapoole ronimas. Mis toimub metalliturul ja kuidas see mõjutab sektori ettevõtteid, räägib Äripäeva hommikuprogrammis vanametalli ümber töödelda aitava ettevõtte Cronimet Nordic juht Eva Pedjak.
Raadiohommikus: uued, silmapaistvad ja parimad juhid
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.
Äripäeva raadio uue nädala hommikuprogrammis ja saatepäevas annavad tooni, mõtteainet ja vastuseid silmapaistvad Eesti juhid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.