Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tubakafirmad jätkavad reklaamimist

    House of Prince Eesti ASi direktor Indrek Jänes ütles, et 1997. aasta jooksul toimub neli reklaamikampaaniat kahele sigaretimargile. Kaks kampaaniat on veel toimumata.
    Indrek Jänes lisas, et reklaamikulutused poole aasta jooksul on 3 mln krooni.
    Philip Morrise tubakareklaami vahendab meediasse Alex Reklaami AS. Firma meediajuht Margit Enno ütles, et Philip Morrise tubakatoodete printmeediaks (trükireklaamiks) Eestis kulutatakse 3 mln krooni. Margit Enno ütles, et kampaaniaid on tulemas veel kaks, kuid kõige ulatuslikumalt kasutatakse püsivaid välireklaame.
    Swedish Match Eesti ASi turundusjuht Anu Brümmel ütles, et firma poliitika kohaselt ei saa ta turunduskulutusi avalikustada, kuid need on tõepoolest väga suured. Swedish Match Eesti ASi koostööpartneri, reklaamiagentuuri Zoom meediajuht Anneli Luikmel ütles, et aasta jooksul toimub tubakatootjal kokku kaheksa kampaaniat ning neist pooled on läbi.
    Margit Enno ütles, et on veel läbi kaalumata, kuidas toimitakse välireklaamiga müügikohtades. Ta lisas, et kindlasti võetakse ühendust juristidega ja otsitakse võimalusi seadust tõlgendada.
    Enno ütles, et Philip Morrise reklaamitaktika töötatakse välja Soomes või Saksamaal ning 1998. aastaks on see veel tegemata. Ta ütles, et juhul kui tuleb müügikohtadest eemaldada valguskastid, on see oluline tühiinvesteering, mille suurust on raske veel öelda. Ühe valguskasti maksumus on 2000 krooni, teatas ta.
    «Veel on üks võimalus, et eelarvesse arvestatakse ka trahv, aga see puudutab imagot. Vaevalt et firma tahab oma imagot alla lasta,» ütles Enno.
    Indrek Jänes nentis, et House of Prince'i peakorter töötab 1998. aasta reklaamitaktika välja lähiajal. Ta kinnitas, et võimalikud kulutused on välja arvutamata.
    Anu Brümmel ütles, et nad saatsid riigikogule järelepärimise seaduses toodud mõistete täpsustamiseks. Ta lisas, et järgmise aasta turundusplaan on tegemata, kuid vaevalt hakatakse reklaamikulusid kärpima.
    Reklaamile kavandatud summad kasutatakse näiteks müügitoetuseks, pakkus reklaamiagentuuri Vatson & Vatson tegevdirektor Rain Teimann.
    Seeläbi võivad oluliselt odavneda tubakatoodete vähemtuntud margid, rääkis ta. «Rumba, ainult viis krooni -- sellised reklaamid hakkavad tulema sigaretipakil. Pakend on väga hea meediakanal ja selle levik on väga suur,» ütles Teimann.
  • Hetkel kuum
Antropoloog: kus on targa tööstuse targad inimesed?
Tööstuse innovatsioon ei seisa täna tehnoloogilise võimekuse, vaid meeskonna kaasamise taga, kirjutab Rakendusliku Antropoloogia Keskuse üks asutajatest, antropoloog Keiu Telve.
Tööstuse innovatsioon ei seisa täna tehnoloogilise võimekuse, vaid meeskonna kaasamise taga, kirjutab Rakendusliku Antropoloogia Keskuse üks asutajatest, antropoloog Keiu Telve.
Tootjahinnad kahanesid kuuga pisut
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Goldman Sachs langetas nafta hinna prognoosi
Tipp-pank Goldman Sachs langetas nafta hinna prognoosi nii selleks kui järgmiseks aastaks, vahendab Bloomberg.
Tipp-pank Goldman Sachs langetas nafta hinna prognoosi nii selleks kui järgmiseks aastaks, vahendab Bloomberg.
Reaalajas börsiinfo
See, mis on kohalikule turistile tavapärane, paneb välismaalase rahakotiraudu avama
Kuigi loodust on eestlaste ümber igapäevaselt väga palju, on kohalike huvi oma looduses pakutavate turismiteenuste vastu üha kahanev, rääkis Nature Tours Estonia matkajuht Kristina Traks saates „Turismitund“.
Kuigi loodust on eestlaste ümber igapäevaselt väga palju, on kohalike huvi oma looduses pakutavate turismiteenuste vastu üha kahanev, rääkis Nature Tours Estonia matkajuht Kristina Traks saates „Turismitund“.
Hea juht peab tundma järjest enam psühholoogiat
Tehnoloogia ja robotid teevad suure osa kuivast tööst täna inimeste eest ära. Seetõttu muutub ettevõtetes tulemuste juhtimine aasta-aastalt järjest enam inimeste juhtimiseks.
Tehnoloogia ja robotid teevad suure osa kuivast tööst täna inimeste eest ära. Seetõttu muutub ettevõtetes tulemuste juhtimine aasta-aastalt järjest enam inimeste juhtimiseks.
Äripäev Ukrainas: eestlased viivad sinna tööstusi ja tahavad osaleda riigi ülesehitamises
Eelmine kord olid põgenikud, kes liikusid püsivalt ühest kohast teise, nüüd on näha, et emad lastega tulevad Poolast Kiievisse oma meeste juurde, rääkis Ukrainas viibiv Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik.
Eelmine kord olid põgenikud, kes liikusid püsivalt ühest kohast teise, nüüd on näha, et emad lastega tulevad Poolast Kiievisse oma meeste juurde, rääkis Ukrainas viibiv Äripäeva ajakirjanik Indrek Lepik.
Tootjahinnad kahanesid kuuga pisut
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Tööstusettevõtete küsitud hinnad on nii sise- kui välisturgudel püsinud ühetaolisel tasemel juba kaheksa kuud, ka impordihinnad on langenud, selgub statistikaameti andmetest.
Eesti väike šokolaaditootja ekspordib Jaapanisse
Mahedaid tooršokolaade ja šokolaadikreeme tootev Roosiku šokolaadivabrik on väike pereettevõte Võrumaalt, kelle kaup jõuab ka Jaapani turule,
Mahedaid tooršokolaade ja šokolaadikreeme tootev Roosiku šokolaadivabrik on väike pereettevõte Võrumaalt, kelle kaup jõuab ka Jaapani turule,

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.