• OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,32
  • OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%109,32
  • 20.06.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tubakafirmad jätkavad reklaamimist

House of Prince Eesti ASi direktor Indrek Jänes ütles, et 1997. aasta jooksul toimub neli reklaamikampaaniat kahele sigaretimargile. Kaks kampaaniat on veel toimumata.
Indrek Jänes lisas, et reklaamikulutused poole aasta jooksul on 3 mln krooni.
Philip Morrise tubakareklaami vahendab meediasse Alex Reklaami AS. Firma meediajuht Margit Enno ütles, et Philip Morrise tubakatoodete printmeediaks (trükireklaamiks) Eestis kulutatakse 3 mln krooni. Margit Enno ütles, et kampaaniaid on tulemas veel kaks, kuid kõige ulatuslikumalt kasutatakse püsivaid välireklaame.
Swedish Match Eesti ASi turundusjuht Anu Brümmel ütles, et firma poliitika kohaselt ei saa ta turunduskulutusi avalikustada, kuid need on tõepoolest väga suured. Swedish Match Eesti ASi koostööpartneri, reklaamiagentuuri Zoom meediajuht Anneli Luikmel ütles, et aasta jooksul toimub tubakatootjal kokku kaheksa kampaaniat ning neist pooled on läbi.
Margit Enno ütles, et on veel läbi kaalumata, kuidas toimitakse välireklaamiga müügikohtades. Ta lisas, et kindlasti võetakse ühendust juristidega ja otsitakse võimalusi seadust tõlgendada.
Enno ütles, et Philip Morrise reklaamitaktika töötatakse välja Soomes või Saksamaal ning 1998. aastaks on see veel tegemata. Ta ütles, et juhul kui tuleb müügikohtadest eemaldada valguskastid, on see oluline tühiinvesteering, mille suurust on raske veel öelda. Ühe valguskasti maksumus on 2000 krooni, teatas ta.
«Veel on üks võimalus, et eelarvesse arvestatakse ka trahv, aga see puudutab imagot. Vaevalt et firma tahab oma imagot alla lasta,» ütles Enno.
Indrek Jänes nentis, et House of Prince'i peakorter töötab 1998. aasta reklaamitaktika välja lähiajal. Ta kinnitas, et võimalikud kulutused on välja arvutamata.
Anu Brümmel ütles, et nad saatsid riigikogule järelepärimise seaduses toodud mõistete täpsustamiseks. Ta lisas, et järgmise aasta turundusplaan on tegemata, kuid vaevalt hakatakse reklaamikulusid kärpima.
Reklaamile kavandatud summad kasutatakse näiteks müügitoetuseks, pakkus reklaamiagentuuri Vatson & Vatson tegevdirektor Rain Teimann.
Seeläbi võivad oluliselt odavneda tubakatoodete vähemtuntud margid, rääkis ta. «Rumba, ainult viis krooni -- sellised reklaamid hakkavad tulema sigaretipakil. Pakend on väga hea meediakanal ja selle levik on väga suur,» ütles Teimann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.11.24, 15:39
Tehisintellekt – oluline roll turvatööstuse tuleviku kujundamises
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele