• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pangakaart kõlbab taksosõidu eest tasumiseks

    «Leping on sõlmitud ja põhimõtteliselt võtame kaarte juba praegu vastu,» sõnas Tulika Takso ASi müügidirektor Madis Lind. «Aga avalikult reklaamime teenuse välja 1. augustist,» lisas ta.
    Peale rahvusvaheliste krediitkaartide Visa, Master, Euro ja Visa Electron ning Tulika Takso enda kolme kliendikaardi kehtivad nüüd Tallinna Panga ja Hansapanga maksekaardid ning Hoiupanga kolm kaarti, rääkis Lind.
    Klubitakso OÜ tegevdirektor Hannes Liiman ütles, et praegu on neil taksodes maksevahendina kasutusel firma- ja erakaart, kuid kumbki pole magnetkaart. «Kaarditerminaalid on plaanis kasutusele võtta küll, aga enne parandame autopargi,» rääkis Liiman.
    Esra Ko OÜ juhataja asetäitja Anne Veermäe ütles, et neil on tellitud Saksamaalt viis kurbade silmadega Mercedest, milles on sees kaarditerminaalid ja printerid. Veermäe sõnul võtab Esra kindlasti taksodes kasutusele kohalike pankade kaardid, aga alles septembris, mil autod peaksid kohale jõudma.
    Nii klientide kui ka taksojuhtide sõnul on kaardiga maksmise juures kõige tülikam kauakestev kaardikeskusega suhtlemine.
    «Tavaliselt läheb kaardiga tasumisel aega umbes viis minutit, aga kord läks isegi pool tundi,» rääkis üks sõitja Äripäevale.
    Teades taksojuhina, mida see kaasa toob, sõidaksin mina sularahaga, märkis üks taksojuht. «Eriti kui on kiire.»
    Pankade kaardikeskuse operaator Õnnela Põllu ütles, et taksos pangakaardiga tasumisel kestab vastuse andmine paar sekundit, suhtlemise kestus oleneb sellest, kui kaua taksojuht kaardil olevaid numbreid ette loeb.
    «Seejärel anname, olenevalt kliendi pangakonto seisust, lubava või eitava vastuse,» lausus Põllu. Järjekorda tema sõnul tavaliselt pole.
    Madis Lind ütles, et Tulika Takso kaardisõitude maht on jõudnud kümne protsendini ja kasvab kogu aeg.
    Anne Veermäe prognoosis, et mõne aasta pärast maksavad taksodes kaardiga rohkem kui pooled sõitjad. «Aga see on tagasihoidlik prognoos,» lisas ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
USA börs jätkas tõusu
Kolmapäeval jätkus USA börsidel tõus, kui kõik kolm peamist indeksit ronisid kõrgemale, vahendab Yahoo Finance.
Kolmapäeval jätkus USA börsidel tõus, kui kõik kolm peamist indeksit ronisid kõrgemale, vahendab Yahoo Finance.
Eesti aasta auto valimisel ruulisid “elektrikad”
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Ehitusettevõtete TOP: hinnatõusud pole enam järsud, vaid igapäevased
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.