Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EMV võitis Kärevere silla ehituskonkursi
Linno sõnul oli EMV 31,97 mln krooni suurune pakkumus odavaim. «Komisjonile meeldis silla konstruktiivne ja arhitektuuriline lahendus,» põhjendas Linno. «Alati on oluline ka firma taust.»
Peale EMV osalesid konkursil OÜ Eesti Ehitus, AS Via Pont, AS Facio Ehitus, OÜ Lemminkäinen Eesti AS ja Tartu ehitusfirmad AS Ratex, AS K&H ning AS Ropka Ehitus. Kalleim pakkumus ulatus ligi 59 mln kroonini.
«Võitja selgitamine viibis,» nentis Linno. «Komisjon tahtis veenduda, kas pakutud mullatööde tehnoloogia on teostatav. Tegu on ikkagi viimase aja suurima sillaehitustööga Eestis.» Linno sõnul aktsepteeris komisjon muldkeha ehitamisel jõepraamide kasutamist. Lisaks TREFile, kes teeb mullatööd, on EMV partner veel Soome projekteerimisfirma Tamperen Siltatekniikka.
«Sillaehitus on uus lehekülg EMV ajaloos,» rääkis EMV peadirektor Algerd Andruskevit?us. «Meie strateegiline plaan oli juba eelmisel aastal sekkuda sillaehituse konkurentsi. Pärast mitmeid ja keerukaid katseid õnnestus see tänavu.»
Linno sõnul peavad silla projekt ja tööjoonised valmis olema uue aasta alguseks, mullatööd algavad juba tänavu.
Saja meetri pikkune kolme avaga Kärevere sild valmib tõenäoliselt 1999. aasta sügisel.