21. august 1997 kell 22:00

Lühiuudised

Advokaadibüroo Kaasik & Co uurib Ameerika energiatootja NRG Energy Eesti esinduse tellimusel majandusministeeriumi asekantsleri Arvi Hamburgi käitumist ASi Narva Elektrijaamad asutamiseks peetud läbirääkimistel.

«Meie klient on arvamusel, et Hamburg on läbirääkimiste käigus oma partnereid petnud,» ütles vandeadvokaat Viktor Kaasik.

«NRG on kulutanud Narva elektrijaamade äriplaan väljatöötamisele miljoneid kroone. Hamburgi tegevuse tulemusena on äriplaan jõudnud nüüd sellisesse seisu, nagu ta parajasti on,» ütles Kaasik. BNS

Justiitsministeerium ei pikenda ettevõtete ümberregistreerimise tähtaega ning firmad, mis ei ole 1. septembriks end äriregistrisse kandud või avaldust esitanud, sundlõpetatakse.

Justiitsministeeriumi teatel võtavad registriosakonnad ümberregistreerimata ettevõtete avaldusi vastu augusti viimasel nädalal iga päev täie tööpäeva ulatuses.

Tallinna linnakohtu registriosakonna juhataja Jüri Mesipuu sõnul on tänaseks registreerimata pea pooled piirkonnas tegutsevad ettevõtted. BNS

Tallinna linnavalitsus tahab müüa Olümpia vastas asuva krundi kirjalikul eelläbirääkimistega pakkumisel alghinnaga 18,165 miljonit krooni.

Linnavalitsus esitab volikogule teistkordselt krundi müümise eelnõu, mis erinevalt esimesest, mille volikogu tagasi saatis, näeb krundi müümisviisina ette eelläbirääkimistega enampakkumise.

Krunti aadressiga Juhkentali 3 ümbritsevad maatükid kuuluvad Kristiine Keskuse ASile, kes ostis need Hansapangalt.

Kokku ostis kinnisvarafirma Kristiine Keskus Olümpia vastas ligi 4000 ruutmeetrit ärimaad ja tahab sinna rajada kaasaegse ärikeskuse. BNS

Tallinna külmhoone seitsme kuu realiseerimise netokäive oli 53,56 miljonit ning puhaskasum 6,44 miljonit krooni.

Tänavusest kaheksa miljoni krooni suurusest kasumiprognoosist täitis täitis ettevõte seitsme kuuga 80 protsenti.

Külmhoone bilansimaht oli juuli lõpu seisuga 45,4 miljonit krooni ehk 51 protsenti enam kui möödunud aasta lõpus. BNS

Reklaamiagentuur Zavod hakkas teostama tooteuuringuid, mille eesmärk on näidata reklaamiostjale, kui edukas on olnud kampaania, ütles agentuuri tegevdirektor Marek Reinaas.

Minimaalselt küsitletakse uuringu käigus 75 inimest. Uuring maksab Eestis umbes 50 000 krooni. Reinaas selgitas, et Suurbritannia kogemus näitab, et analoogilised uuringud on poole odavamad kui kvalitatiivuuringud. ÄP

Hetkel kuum