Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Coca-Cola jagas miljonite eest auhindu
Coca-Cola kampaania partneri reklaamiagentuuri Kolm Karu tegevdirektor Olav Osolin ütles, et auhinnafondi saatsid Eestist kupongi ligi 200 000 inimest.
ASi Eesti Coca-Cola Joogid müügijuht Imre Madison ütles, et ettevõtte reklaamikulud käesoleval aastal on käibest 7 protsenti.
Kadri Palu selgitas, et auhinnad, mida müügitoetusena välja loositakse pole reklaamieelarve suurim osa. Üle poole kulub meediale, kulukaim on telereklaam, märkis Palu.
«Raske öelda, kui palju mõjutas ilm, kui palju kampaania, aga müüsime nelja kuuga sama palju kui eelmisel aasta kokku,» väitis Imre Madison. Müügimahu kasv võib olla 70--80 protsenti, ütles ta.
Madison tõdes, et AS Eesti Coca- Cola Joogid on säilitanud viimase aasta jooksul Eestis 75protsendilise turuosa, Eestis tarvitatakse aastas 96 pudelit Cocat ühe inimese kohta.
Maailmas on coca-cola osa muudest karastusjookidest 54 protsenti. Ta lisas, et Lätis on Coca-Cola turuosa 56 protsenti ja Leedus 35--36 protsenti.
«Leedus on näiteks olukord, kus on väga palju kohalikke tootjaid ja coca-cola on kaks-kolm korda kallim kui kohalikud joogid,» rääkis ta. Eestis on inimeste ostujõud suurem, nentis Madison.
ASi Eesti Coca-Cola Joogid 1996. aasta käive oli ettevõtte finantsdirektori Epp Arujõe andmetel 340 miljonit krooni ja 1997. aasta esimesel poolel 189 miljonit krooni.