• OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • OMX Baltic0,35%301,06
  • OMX Riga−0,05%892,51
  • OMX Tallinn0,66%2 082,41
  • OMX Vilnius0,36%1 206,79
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,25%8 801,36
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,99
  • 04.09.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola jagas miljonite eest auhindu

Coca-Cola kampaania partneri reklaamiagentuuri Kolm Karu tegevdirektor Olav Osolin ütles, et auhinnafondi saatsid Eestist kupongi ligi 200 000 inimest.
ASi Eesti Coca-Cola Joogid müügijuht Imre Madison ütles, et ettevõtte reklaamikulud käesoleval aastal on käibest 7 protsenti.
Kadri Palu selgitas, et auhinnad, mida müügitoetusena välja loositakse pole reklaamieelarve suurim osa. Üle poole kulub meediale, kulukaim on telereklaam, märkis Palu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Raske öelda, kui palju mõjutas ilm, kui palju kampaania, aga müüsime nelja kuuga sama palju kui eelmisel aasta kokku,» väitis Imre Madison. Müügimahu kasv võib olla 70--80 protsenti, ütles ta.
Madison tõdes, et AS Eesti Coca- Cola Joogid on säilitanud viimase aasta jooksul Eestis 75protsendilise turuosa, Eestis tarvitatakse aastas 96 pudelit Cocat ühe inimese kohta.
Maailmas on coca-cola osa muudest karastusjookidest 54 protsenti. Ta lisas, et Lätis on Coca-Cola turuosa 56 protsenti ja Leedus 35--36 protsenti.
«Leedus on näiteks olukord, kus on väga palju kohalikke tootjaid ja coca-cola on kaks-kolm korda kallim kui kohalikud joogid,» rääkis ta. Eestis on inimeste ostujõud suurem, nentis Madison.
ASi Eesti Coca-Cola Joogid 1996. aasta käive oli ettevõtte finantsdirektori Epp Arujõe andmetel 340 miljonit krooni ja 1997. aasta esimesel poolel 189 miljonit krooni.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele