• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Cadillac esitleb oma luksusautot Euroopas

    Mootor:- 4556 cm³, V8
    Võimsus:- 300 hj
    Kütusekulu:
    linnas: 20,6 l/100 km
    maanteel: 10,4 l/100 km
    keskmiselt: 14,2 l/100 km
    Kiirendus 0--100 km/h:- 7,6 s
    Maksimaalkiirus:- 240 km/h
    Pikkus:- 4995 mm
    Laius:- 1904 mm
    Kõrgus:- 1406 mm
    Teljevahe:- 2850 mm
    Tühimass:- 1815 kg
    Pagasiruum:- 445 l
    Detsembris jõuavad Cadillaci müügisalongidesse esimesed uue põlvkonna Cadillac Seville'id. Esirattaveolise luksusauto Seville'i eelmise põlvkonna mudel pärines 1992. aastast. Esmakordselt esitleb USA General Motorsi kontserni kuuluv Cadillac oma uut mudelit väljaspool USAd -- Saksamaal, esmakordselt alustab Cadillac ka uue mudeli müüki väljapool USAd -- esimesed autod müüakse aasta lõpus Jaapanis.
    Kokku läheb tootmisse kolm eri mudelit -- üks USA tarbeks, teine Jaapani ja kolmas ülejäänud maade tarbeks. Viimast kaht modifikatsiooni hakatakse tootma nii vasak- kui ka parempoolse rooliga. Erinevaid modifikatsioone on kaks -- STS ja SLS.
    Cadillac ise peab Seville SLSi peakonkurentideks BMW 528i, Lexus GS300, MB E320, Seville STSi peakonkurentideks aga BMW 540i, Lexus LS400 ja MB E420.
    Võrreldes eelmise mudeliga on uus Seville pisut lühem. USA turule toodetava mudeli pikkus on 5105 mm, Euroopas müüdavad mudelid on sealse turvastandardi tõttu pisut lühemad (4995 mm). Teljevahe on võrreldes vana mudeliga kasvanud 30,5 mm võrra.
    Sportlikuma Seville STSi jõuallikas on Ameerika autole kohane 4,6-liitrine 300 hj V8-mootor, SLSi mootor on pisut väiksema võimsusega -- «vaid» 275 hj. Mõlemal modifikatsioonil kasutatakse elektrooniliselt juhitavat neljakäigulist automaatkäigukasti.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Einar Vallbaum: Narva-Jõesuu muulist sõltub erakordselt palju
Oluline osa Eesti turismitööstuse arengust takerdub Narva-Jõesuu lagunenud muuli taha, mille korrasolust sõltub eestlaste võime oma territoriaalvetes majandada., kirjutab Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum.
Oluline osa Eesti turismitööstuse arengust takerdub Narva-Jõesuu lagunenud muuli taha, mille korrasolust sõltub eestlaste võime oma territoriaalvetes majandada., kirjutab Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu juhatuse esimees Einar Vallbaum.
USA lihtsustab reisimistingimusi
Valge Maja teatas täna, et alates novembri algusest leevenevad reisitingimused mittekodanikele USA-sse reisimisel. Riiki lastakse välismaalased kes on täielikult vaktsineeritud, vahendab Yahoo Finance.
Valge Maja teatas täna, et alates novembri algusest leevenevad reisitingimused mittekodanikele USA-sse reisimisel. Riiki lastakse välismaalased kes on täielikult vaktsineeritud, vahendab Yahoo Finance.
Raadiohommikus: verelaskmine aktsiaturgudel ja ämbrid LHV märkimisõigusega
Teeme värske kokkuvõtte verelaskmisest maailma aktsiaturgudel ja proovime hinnata, kas oleme sisenemas karuturule või on hoopis tegemist hea ostukohaga.
Teeme värske kokkuvõtte verelaskmisest maailma aktsiaturgudel ja proovime hinnata, kas oleme sisenemas karuturule või on hoopis tegemist hea ostukohaga.
Ettevõtjad teevad katkiste kristallkuulide kiuste kasvuplaane
"Mul on kodus kristallkuul, aga sellel kuulil on üks nurk katki, et ega see väga hästi tööta," võttis plastitööstuse Estiko-Plastar juht Meelis Jürgens kokku segasel ajal järgmise aasta kasvuplaanide tegemise.
"Mul on kodus kristallkuul, aga sellel kuulil on üks nurk katki, et ega see väga hästi tööta," võttis plastitööstuse Estiko-Plastar juht Meelis Jürgens kokku segasel ajal järgmise aasta kasvuplaanide tegemise.