• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Silja Line vaidleb sadamaga

    Eesmärgi saavutamiseks on Silja Line kaasanud ka Soome transpordiministri Matti Aura. Äripäeva andmetel toimus eelmisel nädalal Soome suursaatkonnas õhtusöök, kuhu Soome suursaadik oli kutsunud peale Matti Aura ka ASi Tallinna Sadam juhatuse esimehe Enn Sarapi, firma nõukogu esindajad ning teede- ja sideminister Raivo Vare.
    ASi Tallinna Sadam juhatuse esimees Enn Sarap ütles, et sadama eitava suhtumise puhul pole tegu sellega, nagu eelistaks Tallinna Sadam Eesti laevafirmasid. Lähtume Tallinna reisisadama tehnilistest võimalustest, selgitas Sarap. Kui 215meetrine Finnjet reisisadamasse ei mahu, pole võimalik talle ka kaid eraldada, lausus Sarap.
    Enn Sarap ütles, et kuni pole lõpule viidud järgmisele aastale planeeritud reisisadama rekonstrueerimistööd, ei mahu Finnjet reisisadamasse. Sarap lausus, et nad on teinud Silja Line'ile ettepaneku randuda Finnjetiga Muuga sadamas, kus tuleks teha vaid mõni kohendus, kuid soomlased pole sellega nõus.
    Silja Line'i tegevdirektor Lars Wendelin ütles, et ei nõustu väitega, nagu ei mahuks reisipraamlaev Silja Finnjet Tallinna reisisadamasse oma pikkuse tõttu. «Tegime katse Tallinna reisisadama maketiga -- simuleerisime Silja Finnjeti saabumist reisisadamasse,» lausus ta. Finnjet mahtus Wendelini sõnul probleemideta reisisadamasse ära. Kui Tallinna reisisadamasse mahtus Silja Festival, mahub sinna ka Finnjet, väitis Wendelin. Finnjeti pikkus on 215 m ning Festivalil ligi 160 m.
    Silja Line on taas alustanud läbirääkimisi Tallinna Sadamaga, lootes positiivset tulemust. Wendelini väitel kavatsetakse Finnjet liinile tuua 9. oktoobril, see hakkaks Tallinna--Helsingi liinil sõitma paralleelselt praegu liinil oleva Wasa Queeniga.
    Teede- ja sideminister Raivo Vare lausus, et on probleemi lahendamise suunanud Tallinna Sadama nõukogule. Ka Vare kinnitas, et enne rekonstrueerimistöid pole Finnjeti saabumine sadamasse tehniliselt võimalik.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Investeerimisklubi ja Äripäev ühinesid
Sel nädalal ühinesid Äripäev ja Investeerimisklubi, millega hakatakse klubi tegevust teostama koostöös Äripäeva investor Toomase meeskonnaga.
Sel nädalal ühinesid Äripäev ja Investeerimisklubi, millega hakatakse klubi tegevust teostama koostöös Äripäeva investor Toomase meeskonnaga.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Eesti tellib suure portsu taastuvenergiat, edumaa on Enefit Greenil Täiendatud
Pikk paus Eesti taastuvenergeetika suurvõimsuste rajamisel tõotab lõppeda, sest valitsus kuulutas välja massiivse taastuvenergia vähempakkumise, mis võiks turule tuua nii uusi tuule- kui päikeseparke. Parim lähtepositsioon sel rallil on hiljuti börsile läinud Enefit Greenil.
Pikk paus Eesti taastuvenergeetika suurvõimsuste rajamisel tõotab lõppeda, sest valitsus kuulutas välja massiivse taastuvenergia vähempakkumise, mis võiks turule tuua nii uusi tuule- kui päikeseparke. Parim lähtepositsioon sel rallil on hiljuti börsile läinud Enefit Greenil.