• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna Kaubamaja kasum üle 24 miljoni

    ASi Tallinna Kaubamaja konsolideeritud 9 kuu puhaskasum oli 20,9 mln krooni. Kaubamaja grupi tütarettevõtetest jääb ettevõtte juhatuse liikme Urmo Vallneri sõnul tänavu ainsana kahjumisse Helsingi kaubamaja.
    Üheksa kuu tulemuste põhjal tõstis Tallinna Kaubamaja AS Vallneri ütlusel selle aasta konsolideeritud kasumiprognoosi 1 mln krooni ehk 2,9% võrra 35 mln kroonile.
    Konsolideerimata kasumiprognoosi tõstis Tallinna Kaubamaja 4,65 mln krooni ehk 14,8 protsendi võrra 36 miljoni krooni tasemele.
    Tartu Kaubamaja planeerib tänavuseks kasumiks viis miljonit krooni.
    Ettevõtte kasumi suurenemine on Vallneri sõnul seotud sisseostutöö paranemisega. «Efektiivsus on paranenud, ostetakse inimestele sobivat kaupa parema hinnaga,» rääkis Vallner.
    Ligi kümnendiku kaubamaja käibest annavad Vallneri sõnul enam kui 2000 kliendikaardi omanikku. BNS
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
SAF Tehnika maksab kolm korda suuremat dividendi
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Riia börsil noteeritud Läti elektroonikafirma SAF Tehnika otsustas maksta dividende 2020./2021. majandusaasta eest 0,67 eurot aktsia kohta.
Eesti aasta auto valimisel ruulisid “elektrikad”
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Eile õhtul selgus tiitli Eesti Aasta Auto 2022 kandja, milleks on täiselektriline Hyundai Ioniq 5.
Trükitööstuse TOPi võitja: tooraine hind tõuseb iga kuu, kasvav tööhulk siiski rõõmustab
Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trüki­tööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.
Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trüki­tööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.