Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hansapank tõstab hindu
Hansapanga jaepanganduse divisjoni direktor Ruti Kannelmäe ütles, et muutus on tingitud vajadusest vähendada panga kulutusi. Elektroonsetele maksetele üleminekul vähenevad panga maksetega seotud kulud 3--10 korda.
«Muutustega keerab Hansapank oma tegevuse ajaloos uue lehekülje,» iseloomustas Kannelmäe uut hinnapoliitikat. Ta ütles, et muutuste käigus õpivad kliendid iseseisvalt makseid sooritama. Sellega muutuvad pangakontorid arvelduskeskustest nõustamis- ja konsultatsioonikeskusteks, märkis Kannelmäe. Uued maksete ja teenuste hinnad selguvad lõplikult tuleval nädalal.
Lähiajal avab Hansapank endises Tallinna kesklinna kontoris nn Hansa 24 virtuaalse pangakontori, kus kliendid saavad iseseisvalt ööpäev läbi makseid sooritada. Üleeile avas Hansapank esimese täisautomaatse kontori kaubamajas Punane Selver.
Ühispanga müügidirektor Jürgen Lamp märkis, et Hansapanga tegevus on kliendi suhtes veidi mõtlematu, sest elektrooniliste teenuste kasutamisel esineb tihti tõrkeid.
Lamp ütles, et ka Ühispank plaanib tõsta kontorites teostatavate maksete hinda, aga mitte niipea. Tema sõnul tõstab Ühispank kontorimaksete hinda siis, kui panga elektroonilised kanalid töötavad laitmatult.
Hoiupanga avalike suhete asejuhataja Erki Peegel ütles, et pank ei plaani lähiajal kontorimaksete hinda tõsta.
Tallinna Panga jaepanganduse juhataja Raul Parusk ütles, et Tallinna Pank kaalub maksete hinna diferentseerimist, aga see ei juhtu niipea. «Meil pole ajakava veel paika pandud,» lisas Parusk.