• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Maailmaklassiga turvauks

    Viimistlus:- roostevaba, puiduimitatsioon, erinevad värvitoonid
    Lukud:- 2 tk, Abloy, Boda, Assa, Cisa
    Ukselehe paksus:- 50 mm
    Terase paksus:- 1,5+3 mm
    Isolatsioon:- kivivill
    Tellimisaeg:- 3 nädalat
    Hind :- koos 2 luku ja paigaldusega alates 5800 kr
    Allikas:- AS Saku Metall
    - Uue turvaukse valmistamine, mis erineb eelnevatest oma paljude viimistlusvariantide poolest, sai võimalikuks maailmaklassi kuuluva painutustehnoloogia kasutusele võtmise tõttu Saku Metalli uksetehases.
    Uks võib olla valmistatud nii lihvitud kui poleeritud roostevabast teraslehest. Saab valmistada kõrgtehnoloogiga toodetud ja vastupidavast, puiduimitatsiooniga kaetud teraslehest uksi ning kvaliteetsest teraslehest ja kõrgsurve värvitehnoloogiaga värvitud uksi.
    Erinevaid puidumustreid on kasutusel viis ja värvitoone üle kolmesaja. Loomulikult annab uus tootmistehnoloogia suure panuse ka ukse tugevusele ja heli- ning soojusisolatsiooni omadustele. Saavutatud on tugevam ja paksem ukselehe mantliosa, mida on võimalik tugevdada kuni 12 mm paksuseks. Mantel varjab lukukeeled ja turvatahvlid, mis tagavad ukselehe püsimise lengis. Ukselehe pooled ja lengiprofiilid on painutatud 1,5mm teraslehest, mis on omavahel ühendatud keevitusega. Lukkude ümbrus on tugevdatud 3 mm paksuste terasplaatidega. Tänu ukselehe poolte ja kivivilla kokkuliimimisele tekib tugev kihiline konstruktsioon.
    Ukselehel on kolm kuullaagriga varustatud hinge, mis on keevitatud ukselehe ja lengi külge. Hea heliisolatsiooni tagab lengiprofiili sisse kinnitatud kummitihend.
    Uksel kasutatakse reeglina kaht kas Abloy, Boda, Assa lukku või kolmesuunalist tugevamat turvalukku Cisa tehaselt.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.