• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Fiat toob Palio Brasiiliast Euroopasse

    Mootor:- 1242 cm³, R4
    Võimsus:- 73 hj
    Kütusekulu:- 90 km/h: 5,2 l/100 km
    Kiirendus 0--100 km/h:- 13,2 s
    Maksimaalkiirus:- 166 km/h
    Pikkus:- 4130 mm
    Laius:- 1620 mm
    Kõrgus:- 1470 mm
    Teljevahe:- 2423 mm
    Pagasiruum:- 460/890/1540
    - Itaalia autotootja Fiat tutvustas paari aasta eest Euroopa autoajakirjanduses oma Brasiilias toodetavat mudelit Palio, nimetades teda kõlavalt oma uueks maailmaautoks. Tänavu veebruarist kuni septembrini -- seni kuni Paliot vaid Lõuna-Ameerikas toodeti -- sai sellesse nimetusse teatud reservatsiooniga suhtuda, nüüdseks on aga sõnadel ka sisu taga.
    Äsja alustati Palio tootmist ka Euroopas -- Poolas. Esialgu lubab Fiat eurooplastele vaid universaalkerega varianti Palio Weekend, edaspidi lisandub samale põhjale veel kaks modifikatsiooni -- Fiat Palio (nii sedaani kui luukpärana) ning juba Poolas konveierilt tulev Fiat Siena (sedaan). Ehkki esialgse info põhjal peakski Euroopa turule nn 178-seeriast paisatama vaid Palio Weekend, liiguvad vähemalt Poola teedel-tänavatel juba ka esimesed Sienad.
    Palio Weekend (Fiati tähistuses näitab Weekend traditsiooniliselt seda, et auto on universaalkerega) lisab Fiati mudelivalikusse Marea Weekendi kõrvale teise universaali, seda väiksemas keskklassis -- konkurentideks näiteks ?koda Felicia Kombi, Ford Escort STW jt.
    Varustustasemeid on Paliol vaid üks, erinevaid mootoreid kolm -- 1242cm³ ja 1580cm³ bensiini- ning 1698cm³ diiselmootor. Auto standardvarustusse kuulub roolivõimendi, immobilaiser, tahhomeeter, elektrilised aknatõstukid (esiakendel) ja küljepeeglid, kesklukustus.
    Küsimusele, kas Paliot tasub lähiajal ka Eestisse oodata, jääb Fiate müüva ASi Asmer Auto juhatuse esimees Mart Kongo vastuse võlgu -- veel pole täpselt teada ei auto hind ega selle kvaliteet.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Repliik: et kalli elektri talumise valu meenuks ka soojal suvel
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Aastaaegade vaheldumine annab ka Eesti avalikule arvamusele hooajalise iseloomu. Just praegu, kui elektri hind on laes, tuleks küsida, kas mõni korralik tänapäevane tuulepark on tõesti nii talumatu, et sellele tuleb pidevalt rahalist ja poliitilist lõivu maksta, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Börs: tehnoloogiasektor tõi turgudele suure tõusu
USA suurimad aktsiaindeksid lõpetasid tänase päeva tugeva tõusuga, sest mure koroonaviiruse omikronitüve pärast laabus. Eelkõige osteti tehnoloogiasektori aktsiaid, vahendab Reuters.
USA suurimad aktsiaindeksid lõpetasid tänase päeva tugeva tõusuga, sest mure koroonaviiruse omikronitüve pärast laabus. Eelkõige osteti tehnoloogiasektori aktsiaid, vahendab Reuters.
Euroopa aasta idufirmade seast tõusevad esile Wise ja Wolt
Euroopa idufirmad ja eeskätt tehnoloogiasektorist tõmbavad tänavu raha kokku rekordilised 107 miljardit eurot, mida on aasta varasemast ligikaudu kolm korda rohkem, vahendab CNBC.
Euroopa idufirmad ja eeskätt tehnoloogiasektorist tõmbavad tänavu raha kokku rekordilised 107 miljardit eurot, mida on aasta varasemast ligikaudu kolm korda rohkem, vahendab CNBC.
Omikron jõudis Lätti
Omikroni nimega uus koroonatüvi tuvastati pühapäeval Lätis, vahendab Läti ringhääling LSM.
Omikroni nimega uus koroonatüvi tuvastati pühapäeval Lätis, vahendab Läti ringhääling LSM.