Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinn ei leia raha parkimissüsteemi jaoks

    Kevadel toimunud parkimise ideekonkursil tunnistas Tallinna transpordiameti komisjon parimaks pakkumuse, mille tegid AS Ektaco, Hoiupank ja AES Prodata Skandinavia AB.
    Transpordiameti esialgsel hinnangul pidi parkimisprojekti ellurakendamine maksma minema 4,73 miljonit krooni.
    Eile linnavolikogus esinedes teatas abilinnapea Kalev Kallo, et projekti maksumuseks võiks kujuneda 5--6 miljonit krooni, mida linna eelarvest on lähiaastatel võimatu leida.
    Linnavalitsus on planeerinud tuleva aasta parkimistuludeks 30 miljonit krooni, millest 16 miljonit läheb otse eelarvesse ja 14 miljonit investeeritakse liikluskorraldusse. Küsimusele, kas eelarvesse minevat osa ei võiks Ektaco projekti finantseerimiseks vähendada, vastas Kallo, et eelarve on selleks liiga pingeline ja raha vajavad teisedki valdkonnad.
    Volikogu Reformierakonna fraktsiooni esimees Rein Voog ütles, et Kallo väide on veider, sest linnaeelarve mahtu arvestades on jutt tühisest summast. Eile volikogus esimesel lugemisel olnud eelnõu kohaselt kulutab Tallinn tuleval aastal investeeringuteks kokku 381,6 miljonit krooni.
    «Annaks jumal, et ma eksin, aga vägisi jääb mulje, et elektroonilisest arveldussüsteemist ei oldagi nii väga huvitatud, sest see tagab raha laekumise üle täpse kontrolli,» märkis Voog.
    Voog juhtis tähelepanu, et Ektaco hinnangul peaks aasta jooksul parkimisest laekuma 60--100 miljonit krooni ehk kaks korda rohkem, kui linnavalitsus planeerib. Ektaco omaga samasse suurusjärku on hinnanud potentsiaalsed parkimistulud ka linnamajandusamet.
    Kallo ütles, et linnavalitsus peab parkimissüsteemi finantseerimiseks läbirääkimisi Hoiupangaga. Asjaolu, et Hoiupank osales kevadise konkursi võitnud pakkumuses ja oli väidetavalt valmis koos Ektacoga uue parkimissüsteemi kinni maksma, ei loe Kallo sõnul midagi.
    «Kõik väidavad midagi, ka mina võin väita, et olen Rootsi kuningas,» teatas Kallo kõrgendatud toonil. «See oli ideekonkurss ja jutul lõpp.»
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.