• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vähene edu Euroopas sundis nime vahetama

    Mootor:- 1762 cm³, R4
    Võimsus:- 110 hj
    Kütusekulu:
    Linnas: 9,3 l/100 km
    Maanteel: 5,9 l/100 km
    Keskmiselt: 7,1 l/100 km
    Kiirendus 0--100 km/h:- 11,0 s
    Maksimaalkiirus:- 195 km/h
    Pikkus:- 4490 mm
    Laius:- 1710 mm
    Kõrgus:- 1425 mm
    Teljevahe:- 2630 mm
    Tühimass:- 1280 kg
    - Uue nime turuletoomine on kallis lõbu ja seetõttu teevad autofirmad sellise sammu suhteliselt harva. Sageli jäädakse isegi siis vana nime juurde kui uustulnuk vana mudelit vaid suurusklassi poolest meenutab.
    Toyota Avensis on hoolimata uuest nimest siiski selgelt identifitseeritav kui Carina E järeltulija. Lääne-Euroopas polnud Carina E kuigi populaarne ja nii tehtigi läbi nimevahetus. Ehkki Eestis jätkas Carina E võidukäiku, on nüüd Toyota Baltil peamurdmist, kuidas uus nimi sama hästi müüvaks teha.
    Carina ja laiemalt võttes kogu Toyota suurimaks miinuseks oli isikupäratus. RAV4, uue Camry ja eriti uue Corolla lisandumisega üritab Toyota oma välimust isikupärasemaks muuta. Tundub, et õnnestunult, sest kõneainet pakub Toyota nüüd senisest tunduvalt enam.
    Sama liini jätkab ka Avensis, mis Toyota tootmises tasapisi Carina E täielikult asendab. Auto väliskuju on Carina omast agressiivsem, eeskuju on võetud nii Corollalt, Camrylt kui ka hiljuti esitletud hübriidautolt Prius. Teljevahe on 50 mm kasvanud, auto muutunud soliidsemaks.
    Avensis on esimene Toyota, mis projekteeritud spetsiaalselt vaid Euroopa tarvis. Kolme erineva kerena -- sedaani, luukpära ja universaalina -- toodetava Avensise varustustasemeid on kaks -- Linea Terra ja Linea Sol, mootoreid neli -- kolm bensiini- (1,6-, 1,8- ja 2-liitrine) ja üks diiselmootor (2-liitrine). Mootorid on samad, mis Carinal, kuid neid on täiustatud -- lisatud võimsust ja vähendatud kütusekulu.
    Käigukast on kas viiekäiguline käsitsi lülitatav või neljakäiguline automaat.
    Sarnaselt suvel turule tulnud Corollale paistab Avensis silma hea varustusega. ABSist ja kahest turvapadjast pole mõtet rääkidagi, sest need ei üllata enam kedagi.
    Linea Soli standard- ja Linea Terra lisavarustuses on külgturvapadjad. Kui tavaliselt jätkub istmesoojendust vaid esiistmele, siis Avensisele on võimalik saada istmesoojendus ka taha.
    Avensist toodetakse nagu Carinadki Toyota Inglismaal asuvas tehases. Eestis algab Avensise hinnatase 230 000 kroonist ja lõpeb 325 200 krooniga.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Baltic Horizon kasvatas renditulu Fond loob oma tagasiostuprogrammi
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus IT-minister, aasta reklaamiagentuur ja revolutsioon tervishoius
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
Raadiohommikus: Eesti suurim pank ja tööstuste kriisiplaanid
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.