• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Vähene edu Euroopas sundis nime vahetama

    Mootor:- 1762 cm³, R4
    Võimsus:- 110 hj
    Kütusekulu:
    Linnas: 9,3 l/100 km
    Maanteel: 5,9 l/100 km
    Keskmiselt: 7,1 l/100 km
    Kiirendus 0--100 km/h:- 11,0 s
    Maksimaalkiirus:- 195 km/h
    Pikkus:- 4490 mm
    Laius:- 1710 mm
    Kõrgus:- 1425 mm
    Teljevahe:- 2630 mm
    Tühimass:- 1280 kg
    - Uue nime turuletoomine on kallis lõbu ja seetõttu teevad autofirmad sellise sammu suhteliselt harva. Sageli jäädakse isegi siis vana nime juurde kui uustulnuk vana mudelit vaid suurusklassi poolest meenutab.
    Toyota Avensis on hoolimata uuest nimest siiski selgelt identifitseeritav kui Carina E järeltulija. Lääne-Euroopas polnud Carina E kuigi populaarne ja nii tehtigi läbi nimevahetus. Ehkki Eestis jätkas Carina E võidukäiku, on nüüd Toyota Baltil peamurdmist, kuidas uus nimi sama hästi müüvaks teha.
    Carina ja laiemalt võttes kogu Toyota suurimaks miinuseks oli isikupäratus. RAV4, uue Camry ja eriti uue Corolla lisandumisega üritab Toyota oma välimust isikupärasemaks muuta. Tundub, et õnnestunult, sest kõneainet pakub Toyota nüüd senisest tunduvalt enam.
    Sama liini jätkab ka Avensis, mis Toyota tootmises tasapisi Carina E täielikult asendab. Auto väliskuju on Carina omast agressiivsem, eeskuju on võetud nii Corollalt, Camrylt kui ka hiljuti esitletud hübriidautolt Prius. Teljevahe on 50 mm kasvanud, auto muutunud soliidsemaks.
    Avensis on esimene Toyota, mis projekteeritud spetsiaalselt vaid Euroopa tarvis. Kolme erineva kerena -- sedaani, luukpära ja universaalina -- toodetava Avensise varustustasemeid on kaks -- Linea Terra ja Linea Sol, mootoreid neli -- kolm bensiini- (1,6-, 1,8- ja 2-liitrine) ja üks diiselmootor (2-liitrine). Mootorid on samad, mis Carinal, kuid neid on täiustatud -- lisatud võimsust ja vähendatud kütusekulu.
    Käigukast on kas viiekäiguline käsitsi lülitatav või neljakäiguline automaat.
    Sarnaselt suvel turule tulnud Corollale paistab Avensis silma hea varustusega. ABSist ja kahest turvapadjast pole mõtet rääkidagi, sest need ei üllata enam kedagi.
    Linea Soli standard- ja Linea Terra lisavarustuses on külgturvapadjad. Kui tavaliselt jätkub istmesoojendust vaid esiistmele, siis Avensisele on võimalik saada istmesoojendus ka taha.
    Avensist toodetakse nagu Carinadki Toyota Inglismaal asuvas tehases. Eestis algab Avensise hinnatase 230 000 kroonist ja lõpeb 325 200 krooniga.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Saksa majandusajakirjanik valimiste eel: taastame Hansa Liidu!
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Miks ei võiks Tallinn, Riia, Bremen ja Hamburg, aga ka teised endised hansalinnad puhuda uuesti elu sisse kunagisele Hansa Liidule? See oleks uut tüüpi linnade ja ettevõtete liit, mida juhiks mitte nostalgia, vaid soov astuda vastu Hiina hegemoniaalsetele ambitsioonidele Euroopas, kirjutab Saksamaa majandusajakirjanik Manfred Sieg (Sieg-Tech).
Ignitis ja Šiauliu vedasid Balti börse allapoole
Tallinna börsiindeks langes täna 0,4 protsenti, 1939,5 punktini. Balti börsiindeks kukkus aga 0,9 protsenti ja lõpetas päeva 1557,1 punktil.
Tallinna börsiindeks langes täna 0,4 protsenti, 1939,5 punktini. Balti börsiindeks kukkus aga 0,9 protsenti ja lõpetas päeva 1557,1 punktil.
Elektrienergia hinnatõus paneb aina rohkem kodusele päikeseenergia-jaamale mõtlema
Juba neljas kuu järjest näeme väga olulist elektrienergia hinnatõusu ning arvestades kasvavat nõudlust elektrienergia järele ja tootmise liikumist 100% süsinikuvabaduse suunas, pole odavnemist ka lähitulevikus näha.
Juba neljas kuu järjest näeme väga olulist elektrienergia hinnatõusu ning arvestades kasvavat nõudlust elektrienergia järele ja tootmise liikumist 100% süsinikuvabaduse suunas, pole odavnemist ka lähitulevikus näha.
Suurpõllumees Tõnu Post: toit ei tohi olla odav
"...sest odavat asja raisatakse," põhjendas Saaremaa põllumajandusettevõtja Tõnu Post Äriplaan 2022 konverentsil oma väidet. Tema sõnul on ka rohepööre põllumajandusele hädavajalik, sest kõik, mis reostab õhku, jõuab otsejoones meie toidulauale.
"...sest odavat asja raisatakse," põhjendas Saaremaa põllumajandusettevõtja Tõnu Post Äriplaan 2022 konverentsil oma väidet. Tema sõnul on ka rohepööre põllumajandusele hädavajalik, sest kõik, mis reostab õhku, jõuab otsejoones meie toidulauale.