Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Q GSM sai palju kliente
ASi Ritabell müügidirektor Olav Vilborn ütles, et Q GSMi sooduskampaaniad apelleerivad inimpsüühikale. «Kui selline kampaania kestaks kaks nädalat, jääks inimestel liiga palju aega mõtlemiseks ja paljud loobuksid,» selgitas ta. «Samuti on selge, et kampaaniaid ei saa teha sagedamini kui paari kuu tagant.»
Vilborni sõnul näitavad arvutused, et operaatorfirma saab tuhandekroonise mobiiltelefoni puhul subsideerimisele läinud kulud poole aastaga tagasi ka juhul, kui klient ise ühtegi kõnet ei võta. Talle helistatakse ikka sisse.
Kolm päeva kestnud kampaania käigus müüs AS Ritabell Motorola d160 mobiiltelefone koos liitumistasuga 999 krooni eest. Kauba normaalhind on 1499 krooni.
«Sellised turundusnõksud võivad anda valusa löögi klienditeenindusele,» kahtles ASi Eesti Mobiiltelefon turundusosakonna juhataja Jüri Kriisemann Ritabelli kampaania efektiivsuses.
Detsembri alguses oli GSM-kliente EMT-l 74 500, Radiolinja Eestil 26 000 ja Ritabellil 14 000.