Vastab Shell Eesti ASi peadirektor Miguel Mejia
Kõigepealt peame võtma firma üle. See toob kaasa tanklate moderniseerimise ja vastavusse viimise Shelli standarditega. Bensiinijaamad tuleb üle värvida Shelli puna-kollase logoga, aga ümberehitamist vajavad ka hooned, tankurid ja mahutid.
Me oleme praegu uuringute faasis ja teeme seda jaam jaama kaupa. Ma ei saa öelda välja arvu, mitu tanklat sulgeme, see on inseneride otsustada. Kontrollime kõiki hoolega. Selge on, et enamik tanklaid vajab ümberehitamist.
Raske öelda. Võin öelda, et iga Shelli uue tankla ehitamine maksab 1,5 miljonit dollarit, millest kuni kolmandik on maa hind. Sõltuvalt jaamade seisukorrast läheb ümberehitamine vahel kallimaks kui uue ehitamine.
Meie plaan on alustada ümberehitustega nii ruttu kui võimalik. Arvan, et aprilli lõpus või mai alguses on kava selge ja saame alustada füüsilist tegevust.
Jällegi sõltuvalt tööde mahust. Kui tuleb kõik täiesti ümber ehitada, võtab see kaks-kolm kuud. Kui piisab vaid värvimisest, võtab see mõne nädala.
Meil on käsil suured investeeringud. Seega ei hoia me praegu väga kõvasti kasumist kinni. Oleme investeerinud palju rohkem, kui kasumit teeninud. Eelmisel aastal investeeris Shell Eestis üle 3 miljoni dollari, sel aastal palju rohkem.
Shell on huvitatud turuliidri kohast. Selleks tuleb omada vähemalt 15 protsenti turust. Ehitades ühekaupa tanklaid juurde, võtnuks turuosa saavutamine kaua aega. Shell otsib alati uusi võimalusi investeerida ja Eesti areng võimaldab seda. Eesti turul on olukord pingeline, aga lootusrikas.
Loomulikult on ka raha oluline. Aga jõudsime punkti, kus mõlemad pooled on õnnelikud. Ka meie pole valmis ükskõik kui palju maksma liidrikoha eest turul.
Ma ei saa seda öelda. See on salajane informatsioon.
Ei ole just palju võimalusi saada turuliidriks ühe hüppega. Aga kunagi ei tea, võib-olla toob homne päev uue võimaluse. Oleme õnnelikud, sest oli üks võimalus ja me kasutasime selle ära.
Kõige olulisem on pakkuda parimat teenindust. Muidugi on meie plaan olla turuliider, omada 15--20 protsenti turust ja teenida arenguks kasumit. Kõik on tähtis. Positsioon, tunnustus, aga ka palk. Kõik loeb.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Äripäeva esilehele