Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    EK tanklad ümberehitusele

    Vastab Shell Eesti ASi peadirektor Miguel Mejia

    Kõigepealt peame võtma firma üle. See toob kaasa tanklate moderniseerimise ja vastavusse viimise Shelli standarditega. Bensiinijaamad tuleb üle värvida Shelli puna-kollase logoga, aga ümberehitamist vajavad ka hooned, tankurid ja mahutid.
    Me oleme praegu uuringute faasis ja teeme seda jaam jaama kaupa. Ma ei saa öelda välja arvu, mitu tanklat sulgeme, see on inseneride otsustada. Kontrollime kõiki hoolega. Selge on, et enamik tanklaid vajab ümberehitamist.
    Raske öelda. Võin öelda, et iga Shelli uue tankla ehitamine maksab 1,5 miljonit dollarit, millest kuni kolmandik on maa hind. Sõltuvalt jaamade seisukorrast läheb ümberehitamine vahel kallimaks kui uue ehitamine.
    Meie plaan on alustada ümberehitustega nii ruttu kui võimalik. Arvan, et aprilli lõpus või mai alguses on kava selge ja saame alustada füüsilist tegevust.
    Jällegi sõltuvalt tööde mahust. Kui tuleb kõik täiesti ümber ehitada, võtab see kaks-kolm kuud. Kui piisab vaid värvimisest, võtab see mõne nädala.
    Meil on käsil suured investeeringud. Seega ei hoia me praegu väga kõvasti kasumist kinni. Oleme investeerinud palju rohkem, kui kasumit teeninud. Eelmisel aastal investeeris Shell Eestis üle 3 miljoni dollari, sel aastal palju rohkem.
    Shell on huvitatud turuliidri kohast. Selleks tuleb omada vähemalt 15 protsenti turust. Ehitades ühekaupa tanklaid juurde, võtnuks turuosa saavutamine kaua aega. Shell otsib alati uusi võimalusi investeerida ja Eesti areng võimaldab seda. Eesti turul on olukord pingeline, aga lootusrikas.
    Loomulikult on ka raha oluline. Aga jõudsime punkti, kus mõlemad pooled on õnnelikud. Ka meie pole valmis ükskõik kui palju maksma liidrikoha eest turul.
    Ma ei saa seda öelda. See on salajane informatsioon.
    Ei ole just palju võimalusi saada turuliidriks ühe hüppega. Aga kunagi ei tea, võib-olla toob homne päev uue võimaluse. Oleme õnnelikud, sest oli üks võimalus ja me kasutasime selle ära.
    Kõige olulisem on pakkuda parimat teenindust. Muidugi on meie plaan olla turuliider, omada 15--20 protsenti turust ja teenida arenguks kasumit. Kõik on tähtis. Positsioon, tunnustus, aga ka palk. Kõik loeb.
  • Hetkel kuum
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Investeerimine ja surm: pärandamise maksunüanssidest välismaa kinnisvara konksudeni Kahjumliku investeeringu pealt tuleb maksta tulumaksu
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
“Isegi hea tervisega investorile ei tee paha, kui nende asjade peale mõelda,” arvab kõhedaks tegevate surma ja pärandamise teemade kohta maksuekspert Ranno Tingas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Eesti üks paremaid juhte: uhke tunnistada, et olen palju vigu teinud “Juhi juttude” värskes saates Annika Arras
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
"Olen elus nii palju vigu teinud, seda on uhke tunnistada," ütleb saates selle aasta parima juhi konkursi üks finaliste, Miltton New Nordicsi juht Annika Arras. "Mingites asjades läbipõrumine on hädavajalik."
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Savisaare sõnul oli tema Tallinna tööots rohkem hobi
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.
Tallinna linnainkubaatorilt 1500 eurot kuus tasku pistnud Erki Savisaare jaoks oli tegemist niisama lihtsa tuluga, mille jaoks vaeva ei pidanud nägema ja mis tema vallajuhi tööd ei seganud.