Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lao vajalikkus satub kahtluse alla

    Logistikapaketi sisseost-mistaktika pani paika Soome pool.
    Scansped toob kaubad Eestisse, teostab kõik tolliformaalsused, teeb deklaratsioonid ja ladustab meie kauba. Kui meie kirjutame vastavalt kliendi tellimusele arve välja, siis Scansped komplekteerib kauba ja viib kauba tellimuse esitanud hulgifirma lao ukseni. Piltlikult öeldes ostame sisse logistika tehasest kuni kauba saaja ukseni.
    Süsteem toimib ja praeguses situatsioonis ei ole alternatiivsete võimaluste arvutamisel mõtet. Kui enda lao pidamisel hoiad sendi kokku, siis närve kaotad palju rohkem. Lõpptulemusena ei ole ju meie kauba hind klientidele kallim kui konkurentidel.
    Muidugi on odavam oma lao ülalpidamine. Tegeleme aga aktsiisikaubaga ja meil isiklikku tolliladu ei ole. Sellepärast hoiame kaupa Scansped Eesti tollilaos.
    Oma lao rajamisel oleks laopindade ettevalmistamine kaudne kulutus. Sisuliselt poleks oma lao ülalpidamisel muid kulusid, kui et aeg- ajalt tuleks tellida tolliteenust. Kujutan ette, et saavutaksime märgatava kokkuhoiu ja selle poole me püüdleme.
    Logistilist osa, mis puudutab transporti ja kaugvedusid laeva ning autoga, jäävad ka tulevikus kindlasti tegema transpordifirmad. Kui aga firmal on võimalus teha oma ladu, siis kujutan ette, et see on igal juhul kasulik.
    Tollilao puhul on küsimus mahus. Kui tegemist on väikese mahuga, siis on mõistlikum avaliku tollilao teenus sisse osta. Enda tollilao sisseseadmisel on mõtet, kui on olemas kriitiline mass kaupa.
    Piirkondlike ladude puhul on tendents, et neid püütakse teha minimaalselt (ladustamine hoiab käibevahendeid kinni). Kui lao vajadus tekib, ostetakse teenus sisse ja kasutatakse ajutiselt mingit kaubahotelli.
    Eestis on seni paljud arvanud, et oma ladu on ikka kõige õigem. Ladusid oli palju, need olid odavad ja neid sai kergesti kätte. Nüüd on hakatud olukorda ümber hindama. Maa hinnd on tõusnud, personali palk tõuseb, energiakulu suureneb -- ladu hakkab midagi maksma.
  • Hetkel kuum
Rait Kaarma: mis tõi meid siia, viib meid ka edasi – Warren Buffetti eeskujul
Raamatute ja raha lugemine pole üksteist välistavad – vastupidi; väiksem või suurem bibliofiilia nooruses võib viia raha lugemiseni küpsemas vanuses, kirjutab vandeadvokaat Rait Kaarma arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Raamatute ja raha lugemine pole üksteist välistavad – vastupidi; väiksem või suurem bibliofiilia nooruses võib viia raha lugemiseni küpsemas vanuses, kirjutab vandeadvokaat Rait Kaarma arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Keskpank: euribori tipp peaks saabuma sügisel Ettevõtjatele tuleb kasum tänavu raskemalt
Kuigi euroala inflatsioonitempo aeglustub, jääb see kõrgemaks rahapoliitilises eesmärgis ettenähtust, mistõttu oodatakse rahaturgudel euribori tõusu, rääkis keskpanga prognoosimeeskonna juht Rasmus Kattai.
Kuigi euroala inflatsioonitempo aeglustub, jääb see kõrgemaks rahapoliitilises eesmärgis ettenähtust, mistõttu oodatakse rahaturgudel euribori tõusu, rääkis keskpanga prognoosimeeskonna juht Rasmus Kattai.
Amazoni konsultant tunnistas süüd altkäemaksuskeemis
Prominentne Amazon.com Inc. konsultant tunnistas end täna süüdi ettevõtte töötajatele altkäemaksu andmises skeemis, mille eesmärk oli anda veebimüüjatele konkurentsieelis, mille väärtus oli prokuröride hinnangul 100 miljonit dollarit, vahendab Yahoo Finance.
Prominentne Amazon.com Inc. konsultant tunnistas end täna süüdi ettevõtte töötajatele altkäemaksu andmises skeemis, mille eesmärk oli anda veebimüüjatele konkurentsieelis, mille väärtus oli prokuröride hinnangul 100 miljonit dollarit, vahendab Yahoo Finance.
Reaalajas börsiinfo
Palgatööl läbipõlenud viljandlane lõi ettevõtte: saan nüüd teha seda, mida naudin
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Palgatööd tehes läbipõlenud muusik ja literaat Üllar Priks ehk Myrakas teeb Viljandis esimesi samme ettevõtjana.
Valitsus jätnuks Sutteri preemiata, nõukogu ei pidanud seda mikski "Kuidas saab maksta preemiat, kui nad ei ole ülesannetega hakkama saanud?"
Valitsusega piike murdnud Hando Sutterile võinuks tüli Reformierakonna ministritega kalliks maksma minna, sest ei rahandus- ega peaminister pea põhjendatuks maksta lahkuvale Eesti Energia juhile üle 75 000 euro tulemustasu. Ettevõtte nõukogu ei pidanud valitsuse kriitikat aga mikski.
Valitsusega piike murdnud Hando Sutterile võinuks tüli Reformierakonna ministritega kalliks maksma minna, sest ei rahandus- ega peaminister pea põhjendatuks maksta lahkuvale Eesti Energia juhile üle 75 000 euro tulemustasu. Ettevõtte nõukogu ei pidanud valitsuse kriitikat aga mikski.
Barack Obama: kui Putin kaotab, siis see ei tähenda, et olemegi võitnud
Endine USA president Barack Obama rääkis Austraalias Sydneys esinedes, kui katki – ja miks – on maailm. Suurt süüd näeb ta ka meedial.
Endine USA president Barack Obama rääkis Austraalias Sydneys esinedes, kui katki – ja miks – on maailm. Suurt süüd näeb ta ka meedial.
Parkimine maksab liiga vähe
Kujutage ette olukorda, et tuled ratta või bussiga tööle ja kontorihoone omanik maksab sulle selle eest igal hommikul viis eurot peo peale. 110 eurot iga kuu puhtalt kätte. Mille eest? No lihtsalt selle pärast, et tulid tema pinna peale tööd tegema. Tundub lõbus ja pisut veider mõte. Ometigi täpselt niimoodi juhtub siis, kui tuled tööle oma autoga. Jah, kõlab uskumatult, aga parkimine on tugevalt subsideeritud tegevus. Kui muidu autoga seotud tooteid ja teenuseid, näiteks kütust, saad osta põhimõttel omahind pluss müüja marginaal pluss maksud ja aktsiisid, siis parkimist saad enamjaolt poole hinnaga. Kuidas nii? On see hea?
Kujutage ette olukorda, et tuled ratta või bussiga tööle ja kontorihoone omanik maksab sulle selle eest igal hommikul viis eurot peo peale. 110 eurot iga kuu puhtalt kätte. Mille eest? No lihtsalt selle pärast, et tulid tema pinna peale tööd tegema. Tundub lõbus ja pisut veider mõte. Ometigi täpselt niimoodi juhtub siis, kui tuled tööle oma autoga. Jah, kõlab uskumatult, aga parkimine on tugevalt subsideeritud tegevus. Kui muidu autoga seotud tooteid ja teenuseid, näiteks kütust, saad osta põhimõttel omahind pluss müüja marginaal pluss maksud ja aktsiisid, siis parkimist saad enamjaolt poole hinnaga. Kuidas nii? On see hea?
Estoveri ja Saaremaa Piimatööstuse ühinemine jooksis ikkagi liiva
Veel veebruaris näis, et Estover pole pärast esimest luhtunud katset Saaremaa Piimatööstuse ostmisest lõplikult loobunud, kuid nüüdseks on seegi optimism lahkunud.
Veel veebruaris näis, et Estover pole pärast esimest luhtunud katset Saaremaa Piimatööstuse ostmisest lõplikult loobunud, kuid nüüdseks on seegi optimism lahkunud.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.