• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Põhiline kvalifitseerimise küsimus toote tutvustamisel

    Enamik müügiinimesi alustab toote tut-vustamist teadmata, kas selle eriomadused klienti huvitavad. Seda tehakse isegi teadmata, kas nende loodetav klient tootest üldse huvitatud on.
    Esimene samm on leida oma idaalse tulevase kliendi «kuumad nupud» (s.o see, mis paneb neid «jah» vastama). Oletame, et teie toote ideaalsed «kuumad nupud» on kõrgem kvaliteet, tootevaliku suurendamine ja kulude vähendamine. Nüüd saate kasutada järgmisi põhilise kvalifitseerimise küsimuse variante:
    esimene kontakt
    Iga kord potentsiaalse kliendiga rääkides küsige põhiline kvalifitseerimise küsimus ja saavutage enne kohtumist «jah»-vastus:
    «Kui te tunnete, et meie programm võib teie firmal aidata tõsta toodete kvaliteeti ja suurendada nende valikut ning samal ajal säästab programm raha, siis kas te sooviksite sellest rohkem kuulda?» («jah»-vastuse korral määrake kohtumine.)
    müügi algus
    Enne «kuumade nuppude» leidmist kasutage kvalifitseerimise küsimust:
    «Härra Tamm, kui te leiate toote, mis vastab kõigile teie vajadustele, siis kas te ostate?» («jah»-vastuse korral jätkake uurivate küsimustega.)
    presentatsiooni ülesehitamine
    Pärast seda, kui te olete kasutanud küsimusi «kuumade nuppude» leidmiseks, küsige kvalifitseerimise küsimus:
    «Härra Tamm, te ütlesite, et tahate parandada pakutavate toodete kvaliteeti. Kas see on õige? («jah») Samuti on teil vaja oma tootevalikut suurendada, õigus? («jah») Ja te tahate kulusid vähendada. On see tõsi? («jah») Siis lubage mul küsida järgmist: kui te veendute, et meie vastame täielikult nendele vajadustele, siis kas te oleksite valmis edasi liikuma ja täna tellimuse tegema?»
    Kui ta vastab «jah», viige läbi presentatsioon, näidates, kuidas te nendele vajadustele vastate. See paneb presentatsioonile palju tugevama aluse, kui ilma lubadust saamata.
    Ärge kunagi minge kohtumisele või korraldage presentatsioone, saavutamata kinnitust põhilisele kvafitseerimise küsimusele. See võimaldab teil näidata, et olete huvitatud kliendist ja sellest, mis talle tähtis.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Portaalides käib kinnisvara soodusmüük. "Agressiivne hinnatõus on möödas." Müüjate turust on saamas ostjate turg.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.
Kinnisvaraportaalides on korterid saanud külge soodsamad hinnasildid ja müüki paisatakse järjest rohkem kinnisvara, kuid eksperdid suhtuvad sellesse stoilise rahuga.
Ärikutse: hakkame end sättima – unistuste saarele
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
Kui praegu teab Eestit 8 protsenti jaapanlastest, siis pärast Osaka maailmanäitust võiks neid olla viiendik, kirjutab Eesti Tokyo saatkonna äri- ja investeeringute nõunik Oliver Ait.
S&P 500 aktsiaindeks jätkas langust uue tänavuse põhjani
USA aktsiaturud alustasid nädalat languse ja S&P 500 indeksi uue tänavuse põhjaga.
USA aktsiaturud alustasid nädalat languse ja S&P 500 indeksi uue tänavuse põhjaga.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Raadiohitid: vihjed kasvusektoritele ja hinnalangusele uusarendustes
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Kust võiks investorid leida praegusel ajal kasvu, mis viitab peidetud hinnalangusele uusarenduste turul ja kuidas elada üle langusperiood ehituses – need olid sel nädalal raadiokuulajate põletavamad küsimused, millele saadetest vastust otsiti.
Azovstali omanik plaanib Euroopasse terasetehast
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Taani: Nord Stream 2 gaasitoru lekib ohtlikult
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Taani energiajärelvalve teatel lekib Läänemere põhjas olev gaasitoru Nord Stream 2 ohtlikult; lekke kohas on välja kuulutatud meresõidu keelutsoon.
Raadiohommikus: Kas kallis energia röövib teatrite ja majutusasutuste kliendid?
Samal ajal kui meelelahutus- ja majutusasutused otsivad lahendusi järsult kerkinud energiakulude katteks, ähvardab kiire hinnatõus viia neilt kliendid.
Samal ajal kui meelelahutus- ja majutusasutused otsivad lahendusi järsult kerkinud energiakulude katteks, ähvardab kiire hinnatõus viia neilt kliendid.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.