• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Igal jalgratturil on oma sõidustiil

    Rahulikul liikumisel asfaltteel linna vahel tööle või näiteks poodi on jalgratas igapäevane liiklusvahend. Linnarattal on kitsamad kummid ja täielik lisavarustus:
    porilauad, pakiraam, esi- ja tagatuli, seisujalg. Spetsiaalriietust ei ole vaja. Rattal peavad helkurid olema kodarates, ees ja taga, tagavilkur on soovitatav. Sellise rattaga on hea ka matkata.
    Trikiratas leiutati Ameerikas. Trikirattasõidust on saanud publikuala, mida näiteks Eurospordi telekanal sageli näitab. Eestis selle ala spetsialiste veel ei ole.
    Trikiratas on pöörleva lenksuga, eriti vastupidava ehitusega sõiduriist, millel on vaid üks käik, samuti esi- ning tagarattast välja ulatuvad pulgad, millel saab trikkide tegemisel seista.
    Mägiratas sobib sportlikuks ajaviiteks aktiivsele inimesele. Mägirattal on 21--24 käiku, laiad kummid, vastupidav ehitus. Metsasõidu ratta komponendid võiksid olla vähemalt sarjast Shimano Altus, trennirattal vähemalt Shimano Alivio või STX. Esiamort ja V-pidurid on soovitatavad. Kasutada tasub rattariietust: kergesti pestavat ja erksavärvilist sõidusärki ja tagumikualuse pehmendusega liibuvaid rattapükse. Komplekti hind on 500--900 krooni. Tõsisem treenija kasutab ka spetsiaalseid, klambriga lukustuvaid rattasõidu kingi. Kiiver on kohustuslik.
    Tõeline rattafänn ei lase end häirida äkilistest laskumistest ning kehvast rajast, sest ta sõidab esi- ja tagaamordiga rattaga. Sellisel tipprattal on ees 120mm käiguga motoamort ja piduritena kasutatakse ketaspidureid. Spetsiaalriietus ning kiiver on loomulik osa varustusest. Teravad laskumised koos adrenaliini ja suure riskiga on samuti loomulik.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Massiimmigratsiooni hirmujutu ees põnnamine hoiab majandust kinni
Ülirange sisserännu kvoodi asendamisele mõistlike kitsendustega ei järgne massiimmigratsiooni ega äärmusrahvuslike mõtete populaarsuse plahvatuslikku tõusu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ülirange sisserännu kvoodi asendamisele mõistlike kitsendustega ei järgne massiimmigratsiooni ega äärmusrahvuslike mõtete populaarsuse plahvatuslikku tõusu, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Balti aktsiaturg jätkas nädalat miinuses
Balti koondindeks Baltic Benchmark langes täna 1,92%; põhinimekirjast sulgusid plusspoolel vaid kolm aktsiat.
Balti koondindeks Baltic Benchmark langes täna 1,92%; põhinimekirjast sulgusid plusspoolel vaid kolm aktsiat.
Raadiohommikus: Kilvar Kessleri suured plaanid ja Rikaste TOPi uued tulijad
Küsime teiseks ametiajaks valmistuvalt finantsinspektsiooni juhilt Kilvar Kesslerit, mida ta peab seni oma suurimateks töövõitudeks ja mis pole päris nii välja kukkunud, nagu ta soovis. Saame ka teada, kas Danske panga rahapesuloos on oodata mingeid uusi pöördeid ning sedagi, millised on kolm uuendust, mida Kessler plaanib finantsinspektsioonis läbi viia.
Küsime teiseks ametiajaks valmistuvalt finantsinspektsiooni juhilt Kilvar Kesslerit, mida ta peab seni oma suurimateks töövõitudeks ja mis pole päris nii välja kukkunud, nagu ta soovis. Saame ka teada, kas Danske panga rahapesuloos on oodata mingeid uusi pöördeid ning sedagi, millised on kolm uuendust, mida Kessler plaanib finantsinspektsioonis läbi viia.
Kulutused reisimisele läksid teises kvartalis lendu
Eesti elanikud tegid tänavu teises kvartalis 97 000 välisreisi ja 472 000 ööbimisega sisereisi. Keskmine reisikulu inimese kohta oli oluliselt suurem kui kunagi varem.
Eesti elanikud tegid tänavu teises kvartalis 97 000 välisreisi ja 472 000 ööbimisega sisereisi. Keskmine reisikulu inimese kohta oli oluliselt suurem kui kunagi varem.