• OMX Baltic−0,4%300,09
  • OMX Riga−0,11%892,56
  • OMX Tallinn−0,41%2 072,51
  • OMX Vilnius0,23%1 202,36
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 814,74
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,27
  • OMX Baltic−0,4%300,09
  • OMX Riga−0,11%892,56
  • OMX Tallinn−0,41%2 072,51
  • OMX Vilnius0,23%1 202,36
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,46%8 814,74
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,27
  • 16.10.98, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fordi väikekaubik tegi come back'i

Volkswageni väikekaubikute müük on juba mitmendat kuud kehv, põhjuseks toodi Saksa Autos ühe partii vahele jäämine. 9 kuu kokkuvõttes on «volkkari» edu jälitajate seas siiski mäekõrgune, kokku on müüdud 207 Caddyt.
Kuu oli tervikuna tagasihoidlik -- septembrikuisest 69 autost vähem on müüdud vaid jaanuaris, kui kaubaks läks 48 väikekaubikut.
Viimasel kahel kuul on järsult suurenenud talvel üliedukas olnud, kuid maikuus isegi nulli peale jäänud Fordi väikekaubikute müük. Seekord piisas Fordil väikekaubikute müügitabeli esikohaks vaid 20 autost. Belesta marketingijuht Juhan Mänd kinnitab, et praeguses keerulises majandussituatsioonis lükatakse kaubikuost edasi, lootes olukorra paranemisele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sama kindel nagu Volkswagen Caddy edu väikekaubikute müügil on Mercedes-Benz Sprinteri edu suurte (üle 4m3 kaubaruumiga) kaubikute müügil. Mercedes on jõudnud 250 autoni, jälitajatest on edukam Ford 132 autoga.
Üle 100 auto piiri on astunud ka Peugeot -- Boxereid on müüdud 118. Tõhusa samma sinnapoole tegi Toyota, andes klientidele septembris üle 22 väikebussi Hiace. Toyota Balti marketingijuhi Üllar Lanno sõnul on tegu partii 3 aasta vanuste liisingautode väljavahetamisega, oma osa mängis ka septembrikuine hinnaalandus.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele